گروه نمایشی فصل شیدایی که در سال‌های گذشته با محوریت دفاع مقدس در تهران و ۱۲ استان کشور به روی صحنه رفته بود، این‌بار اثری با نام «رسول» را هم‌زمان با اربعین حسینی در منطقه فرهنگی- گردشگری عباس ­آباد اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بزرگ‌ترین نمایش میدانی کشور با عنوان «رسول» هم‌زمان با اربعین حسینی به کارگردانی سعید اسماعیلی و به‌همت منطقه فرهنگی- گردشگری عباس ­آباد تهران اجرا خواهد شد.

این نمایش که در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌­آباد، به‌وسعت 12 هزار متر مربع و به مدت 13 شب اجرا خواهد شد، با ظرفیتی معادل پنج هزار نفر در هر شب میزبان علاقه­‌مندان خواهد شد.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، قطب فرهنگی و گردشگری است که در نقطه مرکزی تهران، میزبان شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی است. اراضی عباس‌آباد، نگین سبز تهران با مجموعه‌های بوستان آب و آتش، پل طبیعت، بوستان طالقانی، آسمان‌نمای گنبد مینا، بوستان نوروز و باغ نمایش به ارائه خدمات فرهنگی و هنری به عموم مردم می‌پردازد.

نمایش «رسول» روایت دل­باختگی خلافکاری قدیمی به نام رسول دادخواه خیابانی به امام حسین(ع) است که در بستری دراماتیک در زمانه شخصیت اصلی و رخدادهای صحرای کربلا روی صحنه می‌رود.

این نمایش محصول تازه‌ای از گروه نمایشی فصل شیدایی است که در سال‌های گذشته با محوریت دفاع مقدس در نقاط مختلف شهر تهران و در ۱۲ استان کشور به روی صحنه رفت و مخاطبان بسیاری در سراسر کشور داشته است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =