ایرنا نوشت: «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه از بیم نزدیکی بیشتر اروپا به ایران وحفظ روابط تجاری با این کشور گفت: اروپایی ها در نهایت در برابر سیاست قاطع آمریکا در در قبال تهران نمی توانند مقاومت کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، قرقاش در نشست روز گذشته (سه شنبه) مجمع عمومی سازمان ملل متحد به این خبرگزاری گفت که اروپا سعی می کند به ایران بارقه ای از امید بدهد و جریان تجاری با این کشور را بازنگه دارد اما هرگز نمی تواند در برابر روش قاطعی که آمریکا در خصوص ایران در پیش گرفته مقاومت کند.

 

انور قرقاش

 

وی افزود که اختلافات علنی میان کشورهای اروپایی فرانسه، انگلیس، آلمان و آمریکا که همچنان به توافق هسته ای پایبندند با آمریکا بوجود آمده که باعث نگرانی است.
قرقاش مدعی شد که ایران سعی می کند میان روش آمریکا و سیاست اروپایی ها شکاف ایجاد کند.

وی ادعا کرد که اختلاف کنونی درباره روشی که آمریکا در قبال ایران در پیش گرفته مفید نخواهد بود و به نوعی به ایران امیدواری می دهد.
به زعم قرقاش ، فشار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به ایران و اعمال تحریم بیشتر نتیجه خواهد داد و در نهایت ایران مجبور خواهد شد تا سر میز مذاکره بنشیند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوری IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    21 13
    با سلام: با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی ایران این تحلیل چندان دور از واقعیت نیست.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    17 14
    ببین دیگه کی ها جرات می کنند برای ما تحلیل کنند؟
  • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    7 2
    ازماست که برماست اون مسولین خیانتکاری که وضع کشور اینطوری کردن باید شرم کنند که این اشغالا برامون خطونشون بکشن بگن باکی رابطه داشته باشیم باکی نه ای دست اون مسوولی که امضاهاش باعث این گرونی خورد که من وامثال من باید بعد از 14 سال بااین گرونی بیکارشم بعدشم این خبرا رو بخونیم