ایلنا نوشت: امیر سرتیپ کیومرث حیدری در دیدار با فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: هدف دشمن ناامیدسازی مردم از نظام است و عده‌ای ماموریت دارند با سیاه‌نمایی فعالیت‌های رو به رشد کشور را به صورت منفی بیان کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز(دوشنبه) در دیدار با فرماندهان، معاونین و کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این روز‌ها پروژه بزرگنمایی خروج ترامپ از برجام را کلید زدند تا یاس و نا امیدی را در جامعه رواج دهند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه ما باید با هوشیاری در جریان توطئه‌های دشمن قرار بگیریم، افزود: ملت با بصیرت ما باید بدانند که حضور ترامپ در برجام هیچ منفعتی برای ما نداشت و این که از برجام خارج شده است نیز هیچ گونه ضرری به ما نخواهد رسید.

وی ایجاد رعب و وحشت را از دیگر گزینه‌های دشمن خواند و یادآور شد: یکی از مهمترین مؤلفه‌های رعب و وحشت شایعه جنگ نظامی است که دشمن سعی دارد از این طریق ترس را در دل مردم جاری کند، غافل از اینکه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «جنگ موهبت الهی است» پس جنگ برای ما ترس و نا امیدی نیست، اگر جنگی صورت گیرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توانمندی‌هایی که دارند و به لطف خدا طومار دشمن را در هم خواهند پیچید.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری تصریح کرد: برابر منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) مبنی بر چابک‌سازی در نیروی زمینی، تغییرات اساسی در ساختار این نیرو صورت گرفته است. امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات مدرن توان مقابله با هر نوع عملیات روز دنیا را دارند و با هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا به یک نیروی تاثیرگذار در سطح نیروهای مسلح رسیده است.

اسماعیلی: سربازان ما از توهین دشمنان به ملت ایران نخواهند گذشت

  امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در محفل انس با قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در بندرعباس گفت: ما به عنوان سرباز قرارگاه پدافند هوایی که خدمت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی دارد به دوستان و ملت عزیز خودمان می گوییم تا زمانی که این کشور به نور قرآن زنده است از همه چیز خود می گذریم تا از کشور دفاع کنیم و به دشمنان هم می‌گوییم که حواسشان به کارهایشان باشد که به مردم ما توهین نکنند چراکه سربازان ایران اسلامی از آنها نخواهند گذشت.

گفتنی است در این محفل قرآنی، قاریان برتر استانی آقایان حمیدزاده و محمدزاده به تلاوت قرآن کریم پرداختند و در پایان از تعدادی حافظان قرآنی این منطقه پدافندی تجلیل به عمل آمد.

21645

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778530

برچسب‌ها