۰ نفر
۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

از غرب به ولیعصر و از شرق به مدرس راه دارد. خوش اقبالی‌اش آنجاست که از شمال هم به اتوبان رسالت می‌رسد و از جنوب به خیابان مطهری. نامش را سالیان پیش «میدان آرژانتین» گذاشتند و همان مانده است.

محله‌ای سرزنده است و به دلیل وجود چند مرکز خرید، مجتمع اداری، پایانه بیهقی و شهروندی که شبانه‌روزی باز است، محله‌ای پویا به حساب می‌آید. خیابان‌های آن به خود تاریکی نمی‌بینند و از این نظر برای ساکنانش به خصوص زنان بسیار امن است. خرید خانه در آرژانتین به رغم آمار پایین خرید و فروش خانه در این روزها، رونق خوبی دارد. می‌توانید سری به سایت دیوار بزنید، آگهی‌های موجود در آن را در این خصوص بببینید و از قیمت‌های خرید خانه در آرژانتین مطلع شوید.

این محدوده چه امکاناتی دارد؟

احداث ساختمان کانون وکلای مرکز در خیابان زاگرس، یکی از خیابان‌های اصلی این محله به میدان آرژانتین رونق خاصی داد و پای وکلا و دفترهایشان به این خیابان باز شد. سال گذشته کافه وکیل، روبروی ساختمان کانون افتتاح و رفته‌رفته به یکی از کافه‌های اصلی منطقه تبدیل شد. البته در کنار آن، کافه شن در ابتدای خیابان الوند، کافه کیک گیلاس و کافه آفریقا در خیابان آفریقا و السا کافی در هتل اسکان هم نیاز این منطقه را به کافی‌شاپ تامین می‌کنند. مرکز خرید آفریقا، هایلند، برج رویال و مجتمع تجاری وزرا نیز در محدوده میدان آرژانتین واقع شده است. شکم‌بازها هم نگران نباشند، رستوران ارکیده یکی از مشهورترین رستوران‌های تهران و رستوران‌های البرز و الوند در این منطقه قرار دارند. از نقاط ضعف میدان آرژاتین، می‌توان به نبود پمب بنزین، پل هوایی و وجود تنها یک پمب گاز در خیابان بیهقی اشاره کرد.

قیمت خانه در میدان آرژانتین

میدان آرژانتین و محله‌های همجوارش یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین نقاط شهر تهران محسوب می‌شوند و هنوز می‌توان در بعضی از کوچه پس‌کوچه‌های آن‌ها رنگی از این اصالت را دید؛ مثلا وجود خانه‌های ویلایی در این محل.

 در سایت دیوار خرید خانه‌ در آرژانتین چند آگهی را به خود اختصاص داده که اکثر آن‌ها به قیمت توافقی به حراج گذاشته شده است. به عنوان مثال در یک آگهی از این سایت، یک خانه دوبلکس 450 متری بازسازی شده با فول امکانات به قیمت توافقی میلیون تومان به فروش می‌رسد. طبق گفته فروشنده می‌توان در ابتدا مقداری از آن رابه صورت پول نقد و الباقی را به صورت اقساطی چند ماهه پرداخت کرد. همچنین در موردی دیگر، خانه‌ای کلنگی با متراژ 340 متر واقع در میدان آرژانتین به قیمت توافقی آگهی شده است. فروشنده در انتهای آگهی نوشته است:« این خانه هم امکان سکونت دارد هم امکان سرمایه‌گذاری جهت ساخت و ساز.»

در قسمت خرید خانه در آرژانتین در سایت دیوار، آگهی چند زمین نیز به چشم می‌خورد. مثلا یک زمین قدیمی 450 متری دارای سند شخصی به قیمت توافقی به فروش می‌رسد. این زمین تک مالکی است و هنگام خرید با مشکلاتی از قبیل مشاع بودن یا موافق نبودن یکی از مالکین روبرو نخواهید شد. همچنین در این سایت، یک زمین 212 متری تنها به قیمت 170 میلیون تومان آگهی شده است. فروشنده می‌گوید این زمین آماده بهره‌برداری جهت آموزشگاه، شرکت، ساختمان مسکونی، دفاتر اداری و ساخت و ساز است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780612