امروز، دوشنبه ۲۵ تیر، بیانات رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران حج بازدید زیادی به دنبال داشت. نظر ناطق‌نوری درباره مذاکره با آمریکا، قبول نکردن مسئولیت پخش اعترافات مائده هژبری و پاسخ مودریچ به خبرآنلاین درباره برانکو دیگر خبرهای پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، بیانات رهبر انقلاب مبنی براین‌که معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد، بر صدر اخبار نشست. در ادامه، بسیاری از کاربران بر این گفته علی مطهری که در آغوش کشیدن بازیکنان تیم کرواسی توسط رئیس‌جمهورشان مادرانه بود، کلیک کردند. کاربران زیادی هم از نظر ناطق‌نوری در مورد مذاکره با آمریکا آگاه شدند.

در سرویس اقتصاد، تازه‌ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار، هوش از سر کاربران ربود. بسیاری هم خواستند بدانند رئیس دولت اصلاحات چه کرد که هم فساد کاهش یافت، هم اقتصاد رشد کرد؟ کاربران زیادی هم با مدیرعامل موسسه «ثامن‌الحجج» که امروز بازداشت شد، آشنا شدند.

در سرویس جامعه، کاربران زیادی به دنبال یافتن پاسخ این پرسش بودند که دختر بازداشت شده در ناآرامی‌های پارسال، چرا به دست نامزد سابقش کشته شد؟ جزییاتی جدید از دستگیری کمک خلبان جنجالی هم خبرساز شد. و پیرو خبر قبلی، خیلی‌ها روی مطلبی با تیتر آخرین خبر از سقوط هواپیمای تهران-یاسوج؛ خلبان عامل اولیه سقوط نبوده است، کلیک کردند. 

در سرویس فرهنگ، واکنش ژولیت بینوش به قهرمانی فرانسه در جام‌جهانی پربازدید شد. در ادامه، خبر درگذشت کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد باعث تاثر کاربران شد. این پرسش هم که چرا هیچ‌کس مسئول پخش اعترافات مائده هژبری نیست؟ مورد استقبال قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل خبر رسید اسرائیل به حلب حمله کرد واکنش ترامپ به قهرمانی فرانسه در جام‌جهانی هم پربازدید شد. امیر کویت آستین‌ها را بالا زد، دیگر خبری بود که مورد استقبال قرار گرفت. 

در سرویس ورزش، پاسخ مودریچ به خبرآنلاین درباره برانکو پربازدید شد. کاربران زیادی هم روی گفت‌و‌گویی با فغانی با تیتر حساب کرده‌اند که ما میلیاردر شده‌ایم، کلیک کردند. تشکر عادل فردوسی‌پور از صداوسیمایی که سانسور نکرد، دیگر خبر پربازدید ورزشی بود. 

در سرویس طنز و کاریکاتور، بسیاری از کاربران با دیدن کی‌روش پشت دستش را داغ کرد! خندیدند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =