واکنش ایران به تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهود در مجلس رژیم‌صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهود در مجلس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام قاسمی گفت: رژیم نامشروع و نژاد پرست صهیونیستی بر اساس اشغال فلسطین و قتل عام صاحبان اصلی سرزمین آن شکل گرفته و اقدام اخیر پارلمان این رژیم تایید دیگری بر ماهیت و رویکرد نژادپرستانه این رژیم در طول ۷۰ سال گذشته است.

قاسمی افزود: حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی و اقدام دولت ترامپ در انتقال سفارت این کشور به قدس و تلاش برخی از کشورهای عربی در عادی سازی روابط با غاصبان سرزمین فلسطین و عدم مجازات این رژیم بدلیل نقض قوانین و مقررات بین المللی و کشتار روزانه مردم مظلوم فلسطین، موجب گستاخی آنان در تداوم سیاست یهودی سازی فلسطین و پاکسازی قومی آن شده که بی شک بی ثباتی و افزایش ناامنی بیشتر را در منطقه بدنبال خواهد داشت.

قاسمی با اشاره به اینکه عصر نژاد پرستی و آپارتاید به پایان رسیده تاکید کرد: نژاد پرستی در فلسطین اشغالی نیز با همت و مقاومت مردم فلسطین و ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان برچیده خواهد شد.

لازم به ذکر است که مجلس نمایندگان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست، قانونی نژادپرستانه موسوم به «کشور-ملت یهود» را تصویب کرد که سرزمین فلسطین را متعلق به یهودیان می داند. 

به موجب این قانون سرزمین فلسطین وطن تاریخی ملت یهود تلقی و در آن تاکید شده است که فقط یهودیان حق تصمیم گیری درباره این سرزمین را دارند.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    7 21
    یه نگاه به اسم کامل کشور خودمون بندازید. یه نگاه به قوانین کشورمون بندازین. فرقی می بینید؟ تازه دارن میشن مثل ما. با این تفاوت که تو همون کشور تعداد زیادی نماینده عرب تو پارلمان حضور داره که حداقل تونستن علیه تصویب این قانون رای بدن. اون وقت شما به داستان سپنتا نیکنام یه نگاهی بکنین... بله کار بدی کردن. ولی هر کشوری اعتراض بکنه خداییش ما نباید لب باز کنیم.
  • بی نام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    2 22
    کاملا درست میگن آقای قاسمی ما فلسطینیا رو با تمام وجود درک میکنیم ...
  • آرش IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    6 21
    در کشور خودمان هم اقلیتها مذهبی نمی توانند بعضی مقامها را در اختیار بگیرند مثل سپنتا در شورای شهر یزد.در کنست اسرائیل نمایندگان عرب حضور دارند و آزادانه رای هم می دهند.حالا این به ایران چه مربوط است.