اختلاف در باشگاه ذوب‌آهن به اوج رسید/ سعید آذری کناره‌گیری می‌کند؟

مهر نوشت: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از بعضی اتفاقات رخ داده در این باشگاه و مجموعه ذوب آهن گلایه دارد و اعلام کرده است در صورت پابرجا بودن این شرایط از سمتش کناره‌گیری می‌کند.

 سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن زمانی به پست خود در این باشگاه بازگشت که ذوبی ها شرایط خوبی در لیگ برتر نداشتند و حتی در آستانه سقوط به لیگ دسته اول بودند. با این حال آذری با تعریف برنامه های کوتاه و بلندمدت باعث شد تا ذوب آهن ظرف دو، سه سال اخیر به یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر تبدیل شود و همچنین در جام حذفی هم به عنوان قهرمانی برسد. ذوبی ها حتی فصل گذشته در آستانه صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا قرار داشتند که با شکست مقابل استقلال از این مسابقات کنار رفتند.

آذری از سال گذشته نسبت به مشکلات مالی و کاهش بودجه باشگاه گلایه داشت ولی به هر ترتیب فصل را به آخر رساند. مدیرعامل ذوب آهن طی یکی دو روز اخیر بر سر یکسری مسائل با مدیران بالادستی خود به مشکل خورده و حتی تهدید به کناره گیری از سمت خود کرده است.

ذوب آهن که سال قبل نایب قهرمان لیگ برتر شد و با انتخاب امید نمازی به دنبال قهرمانی در این فصل از رقابتهای لیگ است، از همین حالا و قبل از شروع مسابقات دچار مشکلات مدیریتی شده و مشخص نیست آیا آذری با کنار رفتن از مدیریت این باشگاه شوک اول را به این باشگاه می زند یا خیر.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =