تیرانداز ایران امروز در نشستی خبری مقصر اصلی حادثه‌ای که برایش در بازی‌های آسیایی پیش آمد را معرفی کرد.او گفت که "پارک"سرمربی تیم‌ملی مقصر اصلی این اتفاق بوده است.

مرتضی رضایی: زهرا نعمتی امروز نشست خبری گذاشت و گفت که اگر در زمان بازی های آسیایی اعلام کرده مقصر فاجعه پیش آمده خودش بوده است فقط برای سربلندی ایران بوده نه چیز دیگری. اگر نه سرمربی او عامل اصلی ناکامی اش بوده و اگر حواس "پارک"جمع بود و زمان برگزاری مسابقه را فراموش نمی کرد شاید هرگز این اتفاق نمی افتاد و زمان برگزاری مسابقه با زمان ناهار قاطی نمی شد!
نعمتی می گوید به خاطر ایران آن زمان همه چیز را گردن گرفته و حالا که تقریبا 20 روز از زمان حادثه می گذرد ظاهرا دیواری کوتاه تر از سرمربی خارجی پیدا نشده است. نعمتی در آن مسابقه تیری پرتاب نکرد اما به ایران که رسید آن تیر را به سمت قلب سرمربی کره ای اش نشانه گرفت! او ضمن تعریف و تمجید از عملکرد رییس فدراسیون و سایر عوامل عنوان کرده که اگر آنها نبودند او هرگز نمی توانست در بازی های آسیایی شرکت کند و ...

مشکلی وجود ندارد.اما خانم نعمتی همان طور که به خاطر ایران تقصیر را گردن خودتان انداختید و حرفی درباره رییس فدراسیون، سرپرست و بقیه اعضا در اندونزی نزدید چه خوب بود که این بار هم همه تقصیرها را گردن "پارک" نمی انداختید و دیواری کوتاه تر از او پیدا نمی کردید؟ "پارک"در بازی های آسیایی دقیقا کاری را کرد که شما کردید. او هم گفت که مقصر بوده و هیچ کس دیگری در این ماجرا دخالت نداشته است. او هم احتمالا به خاطر خودش، کشورش و البته کشورمان این حرف را آن موقع زده است.کسی چه می داند شاید به زودی شعبانی بهار برود، اعضای فدراسیون بروند و... اما آنچه باقی می ماند حرف هایی است که از یاد مردم نمی رورد.

خانم نعمتی در جاکارتا که با شما حرف زدیم گفتید "من ورزشکار"هم باید حواسم باشد که زمان مسابقه ایم چه روزی و چه ساعتی است.آنجا هم حرفی از رییس فدراسیون و سرپرست نزدید و کسی هم توقعی ندارد.اما ای کاش که همه تقصیرها را گردن یک خارجی نمی اندختید،کاش به خاطر ایران این کار را نمی کردید...

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
    8 2
    اين كه هر روز گردن يكي ميندازه.اگر تقصير خودش بود حالا چرا اينو ميگه
  • بدون نام ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
    7 2
    ظرفیت افراد چه زود خودش رو نشون میده