جلد دوم مجموعه «کآشوب» با نام «رست‌خیز» که به اتفاقاتی که برای افراد مختلف به واسطه محرم رخ داده است می پردازد، روانه بازار کتاب شد. این اثر را نشر اطراف منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب دوم از مجموعه «کآشوب» با عنوان «رست‌خیز» از سوی نشر اطراف منتشر و روانه بازار کتاب شد.

کتاب «رست‌خیز»، روایتِ کرامت‌ها، شفا و معجزه‌های بزرگ نیست، شرحِ زنده شدن ذره‌ای از درون انسان در فراخوانِ هر ساله محرم است.

در این کتاب بیست و چهار نفر از اتفاق‌هایی نوشته‌اند که نسبت آنها را با رخداد سال 61 هجری تغییر داده. افرادی که روایت‌هایشان را در «رست‌خیز» می‌خوانید شغل‌های متفاوتی دارند. نویسنده، مترجم، کارگردان، مستندساز، خبرنگار، جهانگرد، روحانی و... از شهرهای مختلف ایران دور هم جمع شده‌اند و هرکدام باتوجه به محیط زندگی و تجربه‌هایی که از سر گذرانده‌اند روایتشان از این ماجرا را مکتوب کرده اند.

کتاب رستخیز

احسان عبدی‌پور، حبیبه جعفریان، رویا پورآذر و محمدرضا کریمی راد بخشی از نویسندگان کتاب هستند و دبیری مجموعه برعهده نفیسه مرشدزاده است.

«رست‌خیز»، کتاب دوم مجموعه «کآشوب» است؛ مجموعه‌ای که بنا دارد اگر خدا بخواهد هر سال از منظری دیگر و آدم‌هایی دیگر به حال و هوای امروز ما و روضه‌ها نگاه کند. نشر اطراف سال گذشته کتاب اول این مجموعه را منتشر کرد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و به چاپ هفتم رسید.

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =