پس از کش و قوس های زیاد و با اعلام سایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نخستین دیدار نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نماینده ارومیه احتمالا با نام نود عصر امروز در هفته دوم لیگ یک فوتبال کشور نخستین دیدار خود را در مقابل تیم استقلال جنوب تهران برگزار خواهد کرد.

بر طبق خبرهای اعلامی در سایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین مصاحبه نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس، نماینده ارومیه عصر امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف تیم استقلال جنوب خواهد رفت.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال

نماینده ارومیه که پیش از این قرار بود به نام بانی گستر در لیگ شرکت کند، در هفته اول به دلیل عدم تصمیم گیری مسئولین استانی برای تیم داری در لیگ یک کشور در مقابل بادران تهران یه میدان نرفت.

گفتنی است، نماینده ارومیه، امتیاز تیم گسترش فولاد (ماشین سازی) تبریز را در اختیار گرفته است.

چرایی قطعی نشدن حضور تیم

ظاهرا پیش از انتقال رسمی تیم به ارومیه یکی از مربیان ماشین سازی برای طلب چند صد میلیونی خود شکایت کرده است و هم اکنون تا جلب رضایت وی، تیم نماینده ارومیه (نود) نمی‌تواند هیچگونه قراردادی ثبت کند و کارتی صادر نماید. در حال حاضر مسئولین تیم نود در حال رایزنی و جلب رضایت وی هستند‌.

در صورت عدم حضور تیم در این بازی به دو رده پایین تر و به لیگ دسته سوم سقوط خواهد کرد و به این ترتیب لیگ یک با ۱۶ تیم پیگیری خواهد شد.

ارومیه با چک شخصی مدیر تیم از شاکی مهلت ۷ روزه گرفت

یکی از مسئولین تیم لحظاتی قبل، از گرفتن مهلت از شاکی و حضور تیم در بازی امروز خبر داد و گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان و حمایت مسئولین در نهایت بهاری مدیر تیم با صدور چک ضمانت به مبلغ طلب شاکی از وی مهلت ۷ روزه گرفت.

بدین ترتیب سازمان لیگ فوتبال کشور برای تیم فوتبال نود ارومیه و حضور در این بازی کارت موقت تا دقایقی دیگر صادر خواهند کرد.

ورود به ورزشگاه دستگردی برای برگزاری نخستین بازی

لخظاتی قبل تیم برای برگزاری نخستین دیدارش در لیگ دسته یک وارد ورزشگاه دستگردی شد.

تیم فوتبال نود ارومیه

تکمیلی

خبرورزشی نوشت: لحظاتی قبل سازمان لیگ، مجوز بازی نماینده شهر ارومیه برای لیگ دسته یک و حضور در دیدار هفته دوم  را صادر کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =