آبرسانی به 163 روستا به اتمام رسید / 1400 انشعاب غیرمجاز به دادگستری معرفی شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح آبرسانی کهمان الشتر گفت: شرکت آبفار بیش از 90میلیارد ریال از مشترکین لرستانی طلب دارد و تاکنون 5464 انشعاب غیرمجاز روستایی در استان شناسایی گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علیرضا کاکاوند گفت: 1400 انشعاب غیرمجاز به دادگستری معرفی شدند که تنها 92 مورد موفق به اخذ مجوز شدند.
کاکاوند افزود:  شرکت آبفار بیش از 90میلیارد ریال از مشترکین لرستانی طلب دارد در  سال گذشته متعهد به آبرسانی به 173 روستا در لرستان شدیم که هم اکنون طرح 42 روستا آماده افتتاح شده و 32 روستا در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل شرکت آبفار استان با بیان اینکه هیچ کدام از سدهای موجود در آب شرب استان را تامین نمی کنند اظهار کرد:  950میلیارد ریال اعتبارات مصوب شرکت آبفار در سال گذشته بود که 570 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

وی در ادامه گفت: آبرسانی به 163 روستا به اتمام رسیده و تنها 11 روستا در قالب 2مجتمع تکمیلی باقی مانده که معارض محلی باعث کندی روند آن شده است.
کاکاوند با اشاره به آبرسانی تعداد هفت روستا با تانکر افزود: در سال های گذشته تعداد 250 روستا با تانکر آبرسانی می شد و در حال حاضر تنها 38 روستای بیش از 20 خانوار آب لوله کشی ندارند که مشکل اصلی بسیاری از آنها، وجود معارض و مسائل اجتماعی است.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =