علی ترابی مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی علی ترابی را به عنوان مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی علی ترابی را به عنوان مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم سید عباس صالحی آمده است:

««نظر به شایسـتگی و تجربیات ارزنده جناب عالی بنا به پیشنهاد معاون امور هنری به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر موسیقی منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و تعامل سازنده با اهالی هنر، نسبت به توسعه و ارتقا و گسترش ظرفیت های موسیقی سنتی و موسیقی نواحی، بهره گیری از هنر موسیقی در دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از تنوع و تکثر در تولید و عرضه موسیقی و گسترش ظرفیت های موسیقی ایران، موفق و موید باشید.»

سرپرستی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت انجمن موسیقی ایران، مدیریت اجرایی چندین جشنواره موسیقی جوان، مدیریت اجرایی چندین دوره جشنواره موسیقی فجر و تعدادی دیگر از رویدادهای موسیقایی ایران از جمله سمت های ترابی طی سال های اخیر  بوده است.

پیش از این فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که با حکم محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی به عنوان مشاور امور پایگاه های خبری منصوب شد.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =