مهیار کمانگری دبیر اجرایی تاتر خیابانی همایش فرهنگی هنری استانی «اشکواره حسینی» آمل از تمدید فراخوان بخش تئاتر خیابانی این همایش خبر داد و گفت: ارسال آثار به بخش تاتر خیابانی همایش فرهنگی هنری استانی «اشکواره حسینی» تا 15 شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش خبرآنلاین مازندران ،مهیار کمانگری دبیر اجرایی تاتر خیابانی همایش استانی «اشکواره حسینی» گفت: با استعانت از درگاه خداوند متعال و توجهات حضرت قائم (عج) فراخوان تئاتر خیابانی همایش استانی فرهنگی هنری با موضوعات مدافعان حرم و محرم حسینی اعلام شده بود تا 15 شهریور ماه 97 تمدید شد.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره افزود: علاقمندان در هر رده سنی می‌توانند در این جشنواره حضور پیدا کنند، مدت زمان آثار از ده دقیقه کمتر و از بیست دقیقه بیشتر نباشد، متقاضیان می‌بایست ۳ نسخه لوح فشرده نمایش خود را مطابق مهلت تمدید شده به دبیرخانه ارسال کنند، شش اثر در این بخش با نظر هیات داوران به مرحله نهایی جشنواره راه می‌یابد، جشنواره هیچ گونه مسئولیتی در قبال دکور و هزینه اسکان و رفت و آمد تقبل نمی‌کند.

کمانگری افزود: علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را تا 15 شهریور ۹۷ به دبیرخانه جشنواره واقع در آمل، خیابان سبزه میدان، دبیرخانه جشنواره ارسال کنند .

دبیر بخش نمایش خیابانی همایش فرهنگی هنری استانی «اشکواره حسینی» آمل با ارایه این مطلب که در بخش های کارگردانی، بازیگری و بهترین طرح از برگزیدگان تقدیر خواهدشد. این جشنواره از ۲۲ تا ۲۶ شهریور ماه در آمل به اجرا در می‌آید خاطرنشان کرد: به آثار راه یافته به جشنواره تا سقف ۵ میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند جهت دریافت هرگونه اطلاعاتی با شماره تماس ۰۹۱۱۱۲۷۸۲۰۲ تماس حاصل کنند.

تئاتر خیابانی

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =