۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

ایسنا نوشت:معاون رئیس جمهور در نامه ­ای به دبیر هیات دولت، خواستار بررسی آیین نامه پیشنهادی سامانه ثبت حقوق و مزایا در هیات وزیران شد.

 جمشید انصاری در این نامه با اشاره به موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تصریح کرده است: جلسه کارگروه سامانه  ثبت حقوق و مزایا در ۱۶ فروردین ماه با حضور نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه برگزار و پس از بحث و تبادل نظر متن آیین نامه اصلاح نهایی شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در این نامه خواستار بررسی این آیین نامه در جلسه هیات دولت با قید فوریت شد.

براساس یکی از بندهای پیشنهادی این آیین نامه کلیه دستگاه های اجرایی مشمول ماده ۲۹ برنامه توسعه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موظفند از ابتدای سال ۱۳۹۷ کلیه اقلام پرداختی شامل حقوق، فوق العاده­ ها، هزینه­ ها، رفاهی، کارانه، پرداخت ­های غیرماهانه و مزایای ناخالص پرداختی ماهانه اعم از مستمر، غیرمستمر، نقدی و غیر نقدی( معادل ریالی) و سایر مزایا به هر یک از مقامات، کارکنان و مدیران و کسورات قانونی آنها را در سامانه ثبت کنند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
    1 1
    روحانی رندانه با ایجاد سامانه های مختلف، کشور را به سمت تجسس در امور شخصی مردم می برد . در حالیکه دارائی و دریافتی واقعی و مشخصات زندگی عوامل سیستم در این سامانه ها ثبت نمی شود . روحانی بعد از 5 سال ریاست جمهوری ، چنان با تفکرات امنیتی سالهای گذشته زندگیش خو گرفته که وظایف واقعی خود را فراموش کرده و یا علاقه ا ی به انجام آنها ندارد .بهمین دلیل هم مشتی امنیتی را بعنوان وزیر و مسؤل در کنار خود دارد . بیچاره ایرانی ها که با آنهمه تشکیلات امنیتی ، رئیس جمهورشان هم از این قماش است
    • محسن A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
      2 0
      بااینکارمیشودجلوی فسادمدیران ومسئولین راگرفت .اگراین سیستم قبلابرقراربودحقوقهای نجومی پیش نمیومد.دراروپا و امریکاو...شماحتی اجازه نداری ازحساب خودت پول نقدزیادی برداشت یاواریزکنی بایدمنبع ومقصدمفلوم باشه تاپولشویی کنترل شودحتی مخارج ودرآمدهای جزیی راسالانه گزارش کنی ربطی به امنیتی بازی نداره اصلا