۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

مهر نوشت: رئیس کل دادگستری استان مرکزی از به دار آویخته شدن قاتل دختربچه ساوجی به جرم تجاوز به عنف، طی بامداد امروز(دوشنبه) خبر داد.

قاسم عبداللهی روز دوشنبه در این ارتباط اظهار داشت: این قاتل مردادماه سال گذشته دختر پنج ساله ای به نام تبسم را به قتل رسانده بود که در کیفرخواست آن اتهامات کودک آزادی، تجاوز به عنف، قتل نفس و ارتباط نامشروع با مادر مقتول درج شده بود و حکم اعدام وی نیز برای اتهام تجاوز به عنف بوده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: قاتل تبسم همچنین به اتهام کودک آزاری به شش ماه حبس و به اتهام ارتباط نامشروع با مادر مقتول به تحمل ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده بود.

عبداللهی افزود: مادر این کودک نیز به اتهام ارتباط نامشروع با فرد قاتل به دو سال حبس تعزیری و اجرای دو مرحله ای ۱۰۵ ضربه شلاق تعزیری و به جرم مساعدت در خلاصی متهم از محاکمه نیز به چهار سال و نیم حبس تعزیری محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی سه متهم دیگر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

وی خاطرنشان ساخت: این کودک در حالت کما به یکی از بیمارستان های ساوه ارجاع شد و با وجود تلاش پزشکی جان سپرد و پزشکی قانونی نیز در معاینه جسد ضربات متعدد بر بدن طفل را مورد تایید قرار داد و با تکمیل بررسی های قضایی وقوع تجاوز به عنف هم احراز شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: این رای در شعبه سوم دادگاه کیفری یک ساوه صادر شد و پس از اعتراض متهمان، پرونده به شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور ارسال و در تاریخ هفتم مهرماه در این مجمع قضایی نیز مورد تایید قرار گرفت و حکم امروز اجرا شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =