نرم‌افزاری که در سه‌بیت امسال معرفی شده،‌ مدعی است که می‌تواند به اندازه یک حرفه‌ای، ‌آرایش مناسب چهره شما را به شما پیشنهاد کند. این نرم‌افزار حتی مناسبت‌های مختلف را هم در پیشنهادش در نظر می‌گیرد.

بهنوش خرم‌روز:‌ آیا هیچ‌وقت شده آرزو کنید ای کاش آرایشگر شخصی خودتان را داشتید تا با شناخت کامل چهره شما و البته مهارت بالا در آرایشگری،‌ بتواند همیشه در خدمت شما باشد؟ خب،‌ فناوری در شاهکار تازه خود قرار است این آرزو را برآورده کند.

به گزارش دیسکاوری،‌ در نمایشگاه امسال سه.بیت،‌ بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری جهان که به تازگی افتتاح شده، فناوری تازه‌ای ارائه شده که می‌تواند تصویری سه‌بعدی از چهره شما بگیرد و تمام پیچیدگی،‌ خطوط و سایه‌های آن را پردازش نماید.

این نرم‌افزار جدید رایانه‌ای می‌تواند ویژگی‌های چهره شما را با 60 مدل از پیش برنامه‌ریزی شده تطبیق دهد و برای هر قسمت از چهره شما آرایش مناسب را پیشنهاد کند. می‌توانید به پیشنهاد این نرم‌افزار کاملا اعتماد کنید چون به گفته برنامه‌نویسان این نرم‌افزار، این پیشنهاد بر مبنای کارحرفه‌ای‌ها است!

همچنین اگر خودتان به عنوان آزمون و خطا،‌ مدل‌هایی از آرایش را امتحان کنید،‌ رایانه می‌تواند به شما بگوید که آیا این ترکیب مناسب چهره شما هست یا نه. کریستینا شربام در موسسه ماکس‌ پلانک این برنامه را طراحی کرده و درباره آن می‌گوید:‌ «ما همچنین ویژگی‌های منحصر به فرد چهره هر شخص را در نظر می‌گیریم. به علاوه تعیین می‌کنیم آرایشی که از قبل روی چهره یک خانم هست، با ویژگی‌های چهره او تناسب دارد یا نه.»

در حال حاضر این برنامه ویژه خانم‌ها است و هنوز مراحل آزمایشی خود را می‌گذراند، ‌اما گفته می‌شود که خیلی زود به بازار عرضه خواهد شد. هیمانگشو سایکیا که طراحی سیستم تعاملی این برنامه را بر عهده داشته،‌ درباره این نرم‌افزار می‌گوید:‌ «آرایش حرفه‌ای خیلی گران تمام می‌شود. اما وقتی این نرم‌افزار را داشته باشید،‌ می‌توانید رایانه خود را روشن کنید و تنها با استفاده از دوربین رایانه، آرایش مناسب چهره خود را ببینید. »

یکی از ویژگی‌های جالب این نرم‌افزار این است که می‌تواند بسته به موقعیت،‌ آرایش مناسب را پیشنهاد کند. مثلا اگر به یک مهمانی شام رسمی می‌روید، مدل آرایش پیشنهادی با عروسی دوست صمیمی‌تان متفاوت خواهد بود.

50172

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =