۰ نفر
۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۴:۱۴

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه گفت: بابت کارهایی که قرارگاه سازندگی خاتم انجام داده از دولت طلبکار هستیم.

سردار محمد رضا یزدی معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان اینکه «اگر کسی امروز بگوید فعالیت اقتصادی سپاه شفاف نیست یا مغرضانه حرف می‌زند و یا بی‌اطلاع است» گفت: دستگاه‌های نظارتی همگی از فعالیت‌های اقتصادی سپاه مطلع هستند.

وی در ادامه گفت: بودجه‌ای که سالیانه برای درآمد و هزینه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در نظر گرفته می‌شود در بودجه سالیانه قید شده است. حتی هر سال میزانی که قرارگاه سازندگی کار انجام داده ولی نتوانسته هزینه‌اش را از دولت بگیرد مشخص است.

یزدی با بیان اینکه «هم اکنون مبلغ بالایی از بابت کارهایی که قرارگاه سازندگی خاتم انجام داده از دولت طلبکار هستیم که دولت نتوانسته به تعهدات خود عمل کند»، تصریح کرد: لذا با پیمانکاران جزء که با آن‌ها قرار داد داریم با مشکل مواجه شدیم.

معاون حقوقی و امور مجلس تاکید کرد: به عنوان مثال در دولت نهم 18 نفر از نمایندگان محترم مردم خوزستان در نامه‌ای از ریاست محترم جمهور در خواست پرداخت بخشی از بدهی وزارت نیرو را جهت پرداخت به پیمانکارانی که در پرداخت حقوق کارگرانشان با مشکل مواجه شده بودند، داشتند که با دستور ریاست محترم جمهور تا حدودی این مشکل مرتفع گردید.

مشروح این گفت و گو را اینجا بخوانید.

/111112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 138957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =