پس از فروش موفقیت آمیز اخراجی ها در سینماها و همچنین استقبال شگفت انگیز از دی وی دی های این مجموعه سینمایی ؛ حالا زمزمه ها برای ساخت دنباله ای دیگر بر آن به گوش می رسد.

آرمانخواهی های سینمایی  مسعود ده نمکی واقعا دارد به یک برند ملی تبدیل می شود. اینکه کارگردان مجموعه سینمایی اخراجی ها در یک نظر سنجی در باره ساخت اخراجی های 4 در وبلاگش ؛از مردم و تماشاگران فیلم هایش سوژه و نظر خواسته نهایت درک عمیق اش را از سینمای ایران نشان میدهد. ده نمکی حسابی با قواعد آشنا شده و چم و خم را بلد است. به تعبیری شاید او جزو سیاسی ترین و تیزهوش ترین کارگردان های سینما هم باشد .

او که برای کم زیاد شدن هزینه ها و بودجه ی فیلمش که عمدتا بر دوش سینمای دولتی بوده راهکارهای قهر و آشتی را نیز بهتر از هرکسی بلد است ؛ حالابه یک ترفند قدیمی روی آورده است .استفاده از نظر افکار عمومی و جهت دهی فرهنگی به آن . روندی که به یک جمله معروف ختم می شود: ما نمیخواهیم اما مردم مشتاق را چه کنیم؟!.

به دیگر سخن او هنوز استارت اخراجی های 4 را نزده دارد از جیب معنوی خلق الله سود های کلان میبرد. اگر این نظرسنجی جدی گرفته شود ؛ جوابش ار حالا معلوم است. جوابی که فقط مربوط به ساخت اخراجی های 4 نیست. او می تواند اینگونه تا اخراجی های 10 هم ادامه دهد و بازهم از جیب معنوی ملت استفاده ها ببرد. البته باید برای دست زدن مدیران مختلف سینمایی برای او و سینمایش نیز ؛ بداخلاقی هایمان و حتی حسادت ها را کنار بگذاریم. یادتان هست در دوره جعفری جلوه و وزارت آقای صفار هرندی ؛باب ساخت و ساز فله ای سینمای کمدی سخیف و بی قیمت مان شروع شد؟! خب مقایسه هم بکنیم جواب آقایان این است  : اخراجی ها بهتر است یا فیلم هایی مثل چارچنگولی ؟

آقایان مسئول و متولی سینمای بحران زده و دچار کمبود نقدینگی ما ؛ رقابت را کلا از بین برده اند و جا را به جدال آثار سخیف داده اند و از نتیجه نیز راضی اند. تماشاگر که کمدی سخیف میبیند و حرفی هم ندارد ؛ گیشه دار هم که فروخته و کلاهش را ده ذرع بالا انداخته. خود سازنده نیز که دارد از خوشی غش میکند. 50 میلیون تومان وسط گذاشته و چندین برابر دشت کرده است. حالا مقایسه کنید در این حال و اوضاع چه بهتر که اخراجی ها ساخت و ساز شود و مردم را ازخنده بترکاند . از این فرمول بهتر می شود؟

اکران اختصاصی هم به مجموعه فیلم های سینمایی اخراجی ها داده می شود تا حق تماشاگر ! ادا شود. همه راضی اند. ده نمکی راضی است . تماشاگر هم راضی است. مدیران سینمایی راضی هستند و گیشه دار هم بدجوری راضی است. در این قیامت سرا ناراضی باید سرش را بگذارد و بمیرد و یا اینکه بی خیال شود.

یه لیست از فیلم های دنباله دار تاریخ سینما اینجا میگذارم ؛ برای مقایسه بد نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    4 0
    خدا چی آقای ده نمکی؟!!!!!!!!!!!!
  • سحر IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    6 0
    واقعا فیلم بی محتوایی بود اخراجی های 3. متاسفم که باید شاهد نزول سینمای ایران باشیم. خیلی خیلی فیلم بدی بود. برای اقای ده نمکی هم متاسفم
  • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 4
    حالا چکار دارید به دهنمکی به خودش مربوطه میخواد بسازه یا نه به شما چه ؟! یاد حاجی گرینوف ها میوفتید؟! هیچ فرقی نداره تایید کنی یا نه .مهم قضاوت مردمه که امثال شما را خوب میشناسند