شرکت گوگل به تازگی سرویس فروش آنلاین موسیقی خود را برای رقابت با فروشگاه آی‌تیونز اپل معرفی کرده‌است.

 کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی اندروید برروی دستگاه‌های موبایل و تبلت اندروید به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

 

به گزارش Business Week، کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن Google Music آهنگ خریداری کنند و تا 200 هزار عدد از آن را برروی سرور مجازی گوگل ذخیره کنند. این سرویس تنها در ایالات متحده آمریکا فعال است.

 

 

این فروشگاه اینترنتی با بیش از 13 میلیون آهنگ حاصل همکاری گوگل با یک هزار شرکت ضبظ و پخش موسیقی از جمله Universal Music Group و EMI است.

 

این فروشگاه همچنین قابلیت اتصال به شبکه اجتماعی گوگل پلاس را دارد و کاربران می‌توانند آهنگ مورد علاقه خود را با دوستان نیز به اشتراک گذارند.

 

تحلیل‌گران معقدند گوگل، تولید کننده اندروید پرطفدارترین سیستم عامل موبایل برای افزایش حضور خود در بازار موبایل و رقابت با شرکت اپل این فروشگاه را راه‌اندازی کرده‌است.

 

فروشگاه اینترنتی آی‌تیونز اپل یکی از پرطفدارترین فروشگاه‌های موسیقی آنلاین است و علاوه بر کاربران آی‌پاد، آی‌فون و آی‌پد، کاربران نرم‌افزار آی‌تیونز برروی کامپیوترهای شخصی نیز می‌توانند از این فروشگاه خرید کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    7 1
    به هر حال واسه ما ایرانیا فرقی نداره . مثل همیشه گوگل این سرویسش رو هم روی ما میبنده . خدایا مردیم از این تحریما ........