الوی کول، جوانی با لباس‌های عجیب‌وغریب که در تلاش برای یافتن سوخت مورد نیاز برای ماشین زمان خود در ال.اچ.سی بازداشت شد، ادعا می‌کند از آینده آمده تا جلوی تعطیلی خط‌تولید کیت‌کت را بگیرد!

مجید جویا: یک فرد احتمالا خرابکار که به تازگی در تاسیسات برخورددهنده بزرگ هادرون، ال.اچ.سی در آزمایشگاه هسته‌ای اروپا (سرن) در مرز سوئیس و فرانسه بازداشت شده، ادعای عجیبی دارد: او از آینده می‌آید. الوی کول، فرد جوانی که در هنگام دستگیری لباس عجیبی بر تن داشت، ادعا کرده که در زمان سفر کرده تا ال.اچ.سی را از نابودی جهان بازدارد.
به گزارش سی‌نت، ال.‌اچ‌.سی در اوایل هفته جاری رکورد جدیدی را در برخورد دادن ذرات ثبت کرده است، نقطه عطفی که آقای کول تلاش داشت با ایجاد اختلال در عملکرد شتاب‌دهنده مانع از موفقیت آن شود. او همچنین ادعا کرده که مسئول یک خرابکاری دیگر در نوامبر سال گذشته نیز هست.
پس از این که نیروهای امنیتی سرن آقای کول را در حال کندن زمین در نزدیکی یکی از انبارها مشاهده کردند، وی توسط پلیس سوئیس دستگیر شد. آقای کول، طبق توضیحات باور نکردنی خودش به دنبال سوخت برای «واحد قدرت ماشین زمان» خودش بود، ابزاری که در نهایت مشخص شد که فقط یک مخلوط‌کن آشپزخانه است!
به گفته پلیس، آقای کول که هنگام دستگیری پاپیونی زده بود که با سن و سالش هم‌خوانی نداشت، ملیت خود را افشا نکرده و گفته است. «از جایی که من می‌آیم، دیگر کشورها وجود ندارند، کشف بوزون‌هیگز منجر به دستیابی به قدرت نامحدود و حذف فقر برای همه و همچنین تعطیلی خط تولید کیت‌کت شده است. اکنون فقط یک نوع شکلات کمونیستی وجود دارد و من آمده‌ام که جلوی وقوع چنین چیزی را از سرمنشأ بگیرم».
این اولین باری نیست که «سفر در زمان»، مقصر رخدادهای ناگوار در ال.‌اچ.‌سی شناخته می‌شود. سال گذشته، یک فیزیکدان ژاپنی به نام ماسائو نینومیا به همراه هولگر بچ‌نیلسن، دانشمند دانمارکی پیشرو در نظریه ریسمان، نظریه‌ای را ارائه دادند که طبق آن، بوزون هیگز یک «ناهنجاری» است که به نحوی سبب یک اعوجاج در زمان می‌شود و به این ترتیب از دیده شدن خود جلوگیری می‌کند.
پروفسور برایان کاکس، از فیزیکدانان سرن که مجری برنامه‌های علمی تلویزیونی نیز هست، با آقای کول همدردی می‌کند: «برایش دعا کنید، او به اندازه کافی بی‌آزار است. دست‌کم کاری به سیاه‌چاله‌ها نداشت».
آقای کول به یک بیمارستان روانی در ژنو فرستاده شد، ولی بعد از مدت کوتاهی از سلولش ناپدید شد. فرار وی پلیس را سردرگم کرده، اما هیچ کس را نگران نکرده است.
53271

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمین IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    14 6
    این خبرها خوندنش وقت تلف کردنه. چون 2 حالت بیشتر نداره، یا کلا خالی بندیه. یا که راست هستش و رسانه ها واسه ماسمالی کردنش، انقدر خالی میبیندند تا کسی باور نکنه.
  • اباژور IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    1 22
    نمی دونید وقتی ساعت 9:00 می شه دیگه مغز ادم تو اداره کار نمی کنه حتما باید چیزی بخوره . من فکر کنم بحران اقتصادی در اروپا و امریکا جدیه اثراتشم داریم می بینیم . طفلکی از گشنگی زده به سرش
  • بدون نام UA ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    1 0
    این خبر که ماله ۱ سال پیشه
  • علی GB ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    7 1
    سلام تا می تونید مطالب علمی مربوط به جهان هستی بذارید بسیار بسیار ممنونم موفق و موید باشد
  • Raana IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    2 1
    بابا ما چرا بایدهمیشه از دنیا عقب باشیم.ی خبر تازه بگین.
  • مریم IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 0
    از تو سلولش چطوری فرار کرد؟نکنه رفته زمان آینده!جلل خالق