فرمانده کل ارتش از هشدار جدی به یک ناو هواپیما بر آمریکایی خبرداد. در همین حال رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ بزودی قدرت ناوگان عظیم دریایی سپاه را به نمایش می‌گذاریم.

به گزارش خبر آنلاین، فرمانده کل ارتش با اشاره به خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از خلیج فارس به دریای عمان همزمان با رزمایش دریایی ولایت 90 به آنها تذکر داد که توصیه می‌کنیم این ناو به خلیج فارس برنگردد چرا که ما فقط به تذکر بسنده نخواهیم کرد.
امیرسرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری رژه دریایی رزمایش ولایت 90 با اشاره به آمادگی ارتش برای مقابله با هرگونه تهدیدی اظهار داشت: ما به دنبال هیچ کار غیرمنطقی نبودیم اما برای هر تهدیدی آماده هستیم.به آنها توصیه، هشدار و تذکر می‌دهیم که این ناو به منطقه سابق خود در خلیج فارس برنگردد چرا که ما عادت نداریم تذکر را تکرار کنیم و فقط یکبار تذکر می‌دهیم.
فرمانده کل ارتش تصریح کرد: حرکت‌مان در دریا نه انفعالی است و نه تهاجمی بلکه برای تمرین در دریای آزاد و حفاظت از منافع جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی است و دوستان جمهوری اسلامی بدانند اگر در کشور برادری مثل ایران تکیه کنند بهتر از آن است که با وابستگی به کشورهای غربی و آمریکا هم حیثیت، ‌آبرو و هم پول خود را از دست بدهند.
در همین حال سردار سرلشکر سیدحسن فیروز‌آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه رژه یگان‌های نیروهای حاضر در رزمایش، در جمع خبرنگاران گفت:‌ بزودی قدرت ناوگان عظیم دریایی سپاه را به نمایش می‌گذاریم.وی با اشاره به برگزاری رزمایش‌های مختلف در کشور، اظهار داشت: این رزمایش‌ها نشاندهنده آمادگی و توان قدرت دفاعی نیروهای مسلح است.
به گزارش فارس فیروزآبادی تاکید کرد: ‌در این رزمایش‌ها نیروهای مختلف دستاوردها و تجهیزات خود را به نمایش گذاشته و تاکتیک‌های بدست آمده را تست می‌کند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسینی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
    درود بر دلاورمردان ارتش و سلام گرم مردم سیستان و بلوچستان برانان
    • امیرعباس IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      دم هر چی ایران و ایرانیه گرم چرا به این کامنت نظر منفی میذارین؟!!! یکم ایرانی باشین ایرانی به هیچ احدی باج نمیده مخصوصا به امثال آمریکا و انگلیس!
    • بدون نام IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
      611 4
      ما منفی میدیم چون نظرمون منتشر نمیشه!!
  • سرباز انتحاری IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
    مرگ بر امریکا
  • منتظران شهادت IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    6 307
    سلامانشا الله که امیرسرلشکر عطاءالله صالحی و سردار سرلشکر سیدحسن فیروز‌آبادی در پناه حق باشند و خداوند بهشان سلامتی عطا کند تا پشتیبان ولایت باشند التماس دعا
  • ایرانی عاشق امام SE ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    8 618
    تا آخرین نفس از خاک ایران دفاع میکنیم.(سیدعلی عاشقتم)
  • بدون نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    7 230
    کسانی که به این کامنت ها نظرمنفی می دهند وطن فروشند مرگ برامریکا واسرائیل
    • دان دان A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      1 0
      افرین