انتشارات حوا از تازه‌ترین کتاب مصطفی رحماندوست با نام «آقا گوسفنده و خانم گوسفنده» در نمایشگاه اسباب‌بازی رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه کتاب «آقا گوسفنده و خانم گوسفنده»، تازه‌ترین کتاب «مصطفی رحماندوست» در حوزه کتاب‌های کودکان است. این کتاب ساعت 17 جمعه (‌14 بهمن) در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی می‌شود.

مجموعه «آقا گوسفنده و خانم گوسفنده» در سه بسته جداگانه که هر کدام حاوی دو داستان است منتشر شده است. در هر یک از این بسته‌ها علاوه بر دو داستان که به شکل آکاردئونی طراحی شده، کارت‌های سرگرمی و فکری و همچنین نشان‌های کتاب نیز قرار داده شده است.

 

قرار بر این است که به زودی عروسک‌های این کتاب کودک و نوجوان نیز به بازار بیاید. رحماندوست این کتاب‌ها را در نمایشگاه سرگرمی‌های کودکان و نوجوانان که از 13 تا 16 بهمن در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، در غرفه مجله شهرزاد با امضا به علاقه مندانش هدیه خواهد کرد.

 

این مجموعه در شمارگان 2000 نسخه از سوی انتشارات «حوا» منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =