هفته نامه لثارات از رئیس جمهور پرسید اگر مردم با انتخاب رحیمی، مشایی، بقایی و جوانفکر مخالف باشند باز هم به نظر آنان اهمیت می دهید؟

به گزارش خبرآنلاین، هفته نامه لثارات در سر مقاله "کدام حق انتخاب "از سخنان اخیر رئیس جمهور که نیروی انتظامی به جای بستن سینماها و رستوران ها باید به مردم حق انتخاب دهد ." انتقاد کرد و نوشت : جناب آقای رئیس‌جمهور!برای همه جالب (و حتی لازم) است که بدانند شما حق انتخاب مردم را در کدام محدوده و تا چه حدی باور دارید؟ آیا فقط «ناجا»ست که باید به مردم حق انتخاب بدهد؟ آن هم در مورد بستن یا نبستن رستوران‌ها و سینما‌هایی که به مکان فساد و فحشا بدل شده‌اند؟ آیا شما هم حق انتخاب مردم را قبول دارید؟آیا وقتی که برای اوباما، پیغام فرستادید و انتخاب او را تبریک گفتید به حق مردم فکر کردید؟ آیا مردم با شما عم‌عقیده بودند؟

در ادامه سر مقاله آمده است :آیا به نظر و خواسته و «حق انتخاب مردم» درباره اطرافیانتان هم معتقدید؟ آیا مردم با انتخاب «رحیمی»، «مشایی»، «بقایی»، «جوانفکر»، «شمقدری» و... موافقند؟ اگر مردم با این عزیزان موافق نباشند آنگاه چه می‌کنید؟ آیا در این عرصه هم مردم حق انتخاب دارند؟آیا در خصوص وضعیت چند ماه اخیر اقتصادی به مردم حق انتخاب داده‌اید؟ نکند گرانی‌های اخیر انتخاب مردم است؟

این یادداشت از بی ثباتی در عرصه مدیریت انتقاد کرد و نوشت : وقتی یک فرد کم‌سن و سال و صفر کیلومتر را برای استانداری فارس انتخاب کردید نظر مردم این استان برایتان محترم بود؟ اگر مردم فارس حق انتخاب داشتند آیا باز هم بی‌تجربه‌ترین استاندار سال‌های پس از انقلاب را برای استان خود انتخاب می‌کردند؟نکند وقت ظرف شش سال 6 مرتبه استاندار خراسان شمالی را عوض کردید بنا به نظر و انتخاب مردم بود؟ آیا مردم این استان موافق بودند که استانداری استانشان به «مسافر‌خانه» تبدیل شود؟شاید هم مانند دولت سازندگی حق انتخاب مردم را صرفا زمانی معتبر می‌دانید که شما مجوزش را صادر کنید؟

بعید است ندانید که اقدامات چند ماه اخیر ناجا عمل به قانون و انجام وظایف ذاتی این نیرو به شمار می‌آید! نکند «عمل به قانون را نمی‌پسندید؟ آیا در این عرصه هم برای مردم «حق انتخاب» را به رسمیت می‌شناسید؟ آیا مردم حق دارند میان «عمل به قانون» یا «بی‌اعتنایی به قانون» یکی را انتخاب کنند؟وقتی در ابتدای کارتان در دولت نهم مصرف قند و نوشابه را در ادارات دولتی ممنوع کردید و کارمندان دولت را مجبور به استفاده از کشمش و دوغ و خرما نمودید حواستان به حق انتخاب مردم نبود؟ شمایی که برای مردم در مصرف تنقلات و نوشیدنی‌های حلال حق انتخاب قایل نبودید چگونه توقع دارید که ناجا مردم را در «عمل به قانون» یا «تخلف از قانون» آزاد بگذارد؟

در پایان این مقاله آمده است :آقای احمدی‌نژاد!چند روزی است که شورای محترم نگهبان به صورتی رسمی و علنی هیاتی را که شما برای نظارت بر اجرای قانون اساسی تشکیل داده‌اید غیر‌قانونی اعلام کرده و خواستار توقف فعالیت آن شده است! براساس سوگندی که خورده‌اید آیا به قانون عمل خواهید کرد (و هیأت غیر‌قانونی را تعطیل می‌فرمایید) یا اینکه در چنین مواردی برای خودتان حق انتخاب قایل می‌شوید؟ آن هم میان تخلف یا عمل به قانون؟ به نظر شما مردم در میان این دو گزینه کدام یک را انتخاب خواهند کرد؟ آیا در این زمینه هم برای مردم به «حق انتخاب» معتقدید؟

 /27214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سروش NL ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    194 2
    اینجا سر حق انتخاب ندادن به مردم دعواست
    • بدون نام IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
      55 2
      شما انصاری ها که میگید سینما و رستوران مکان فحشاست، مگر در هر بار مراجعه به رستوران و سینما با عوامل فحشا ملاقات داشتید؟
    • بدون نام IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
      31 0
      دوستان انصاری هم که حسابی کم اطلاع تشریف دارند، یعنی عزم دولت برای رابطه با آمریکا را نمیدانند از کجا آمده دستورش؟ به تیتر روزنامه کیهان حواله تان میدهم در همان روزا.
    • بدون نام IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
      46 1
      انصار از حق انتخاب نداشتن ناراحته. عجب پارادوکسی؟!
    • بدون نام IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
      47 0
      انصار جان همین الان هم چند بار رسما اعلام کردی برای پوشش و لباس مردم حق انتخاب قایل نیستی. و بدتر از اون رسماً گفتی که از نظر شما هر کی جرات کنه و با پوشش مورد علاقش بیاد بیرون رو از باند فساد و فحشا میدونی. این برای میلیون ها آدم از صد تا فحش هم بدتره. آخه اون دختری که بزک میکنه میاد بیرون خونه که اصلا معنی فحشا را نمیدونه مرد حسابی. مراقب باش چی میگی.
    • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
      3 25
      بسيار هوشمندانه بود
    • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
      64 0
      بهتر است یک نگاهی به تبلیغات سال88 در دفاع از احمدی نژاد بیندازی شما که الان دم از حق میزنی چرا در انتخابات به مردم حقایق را نگفتی وایشان را رجایی زمان خواندی
  • بدون نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    ای هفته نامه لثارات مردم با انتخاب رحیمی، مشایی، بقایی و جوانفکر مخالف نیستند.حق نداری از طرف مردم حرف بزنی.اصلا مردم تو رو قبول دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه آمار بگیر میفهمی.
    • امير IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
      2 40
      ببين چي گفته نه كي كفته؟ همان بهتر كه نام نداري
  • نیما آرین IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    215 8
    من نمیخوام از رئیس جمهور دفاع کنم اما میتونم از این دوستان بپرسم شما خود بر چه اساسی رستوران ها و سنماها رو مکان فساد و فحشا مینامید؟؟؟ شما از چه منبع و از چه جایی و بر اساس کدام نظر سنجی میگویید مردم با فرستادن پیام تبریک به آقای اوباما مخالف بوده اند؟؟؟ و چندین و چند سوال دیگر. خبرآنلان میدونم یه کمی تند هست اما خواهش دارم این مطلب رو چاپ کنید. ممنون و متشکرم.
    • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
      0 2
      مثل اينكه معني فحشا را نمي دانيد پس اگر "30نما" جاي فحشا نيست و صرفاً جايي براي اكران فيلم هاست چرا با قيافه هاي اجق وجق و 30نما آرايش و گريم و بدحجابي و سايرمظاهر فحشا در اين مكانها حاضريد! احتمالاً به قول دوست ديگري كه كامنت گذاشته معني بزك كردن و "اكران خودتون" در همان سينما ها را از مصاديق فحشا نمي دانيد، لااقل اين را بدانيد كه ديگر در قرن 15 پس از قرآن به سر مي بريد و تصريح صريحش به استفاده از حجاب متناسب جامعه اسلامي را اگر نمدانيد و نمي خواهيد بدانيد فرقي در پرونده جرم ترويج فساد و فحشا در جامعه اسلامي نمي كند و عدم آگاهي از قانون نافي مسئوليت هاي مدني نيست! خوب است بعضي چيزها را از اقليت هاي مذهبي كه در جمهوري اسلامي زندگي مي كنندو به ارزشهاي ااسلامي حترام مي گذارند يادبگيريد!
  • بدون نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    229 7
    البته انصار حزب الله هم برای مردم حق انتخاب قائل نیستند. شاید فقط خودشان را مردم می پندارند!!! این روشها نخ نما شده و این دولت انتخاب خودتان بوده.
  • بدون نام IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    124 4
    خود شما به کدوم یک از اینها معتقدی؟
  • میثم IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    151 1
    بزنید تو سره هم... همیشه همین بوده...و همیشه دودش تو چشه مردم رفته...
  • بدون نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    95 3
    من دقیقا متوجه نشدم که موضوع این مقاله اینه که حق و نظر مردم چیه یا اینکه تو گرفتن حق مردم موفق تر عمل کرده؟؟؟؟ بابا ما که میدونیم هرکی از در میاد تو زورش به ما مردم میرسه اما حداقل کلاس مار رو حفظ کنید و این اختلافارو با هم حل کنین... آفرین به جفتتون که حقوق مختلف رو گرفتین و تازه با هم دعوا دارین که نه تو حرف تزن که حقی که گرفتی گنده تره
  • بدون نام IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    150 5
    انصار جان 7 سال تاخیر فاز داری
    • بدون نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
      31 0
      آفرین یالثارات جان!اگه صادق بودی همون زمان که این اتفاق ها افتاد باید مینوشتی نه الان که سال آخر رفتن آقای احمدی نژاده!
  • بدون نام IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    195 4
    نیرور انتظامی برود جلوی توزیع بی حد وحصر مواد مخدر را بگیرد مواد فروشها با امنیت کامل در آبادان مواد می فروشند وکسی کاری به آنها ندارد.
    • بدون نام US ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
      26 0
      دوست عزیز فقط آبادان نیست ، تویه همین شمال خودمون تهیه و به دست آوردن مواد مخدر از خریدن آدامس راحت تره ! ولی دوستان گیر دادن به کافه ها و سینماها و رستوران ها و سفره خانه ها و ... اصلاً کسی با مواد و مواد فروش کاری نداره
  • آرش تهرانی DE ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    160 7
    ما تمام این کارهایی که آقای احمدی نژاد کردند را قبول داریم . در ضمن فرستادن نامه برای انتخاب اوباما یک حرکت فرهنگی و متمدنانه هست . از ایرانی و از تمدن ایرانی این انتظار می رود که حتی به دشمنش هم احترام بگذارد . حتی اگر با کارهای آقای احمدی نژاد هم مخالف باشیم خودمان هستیم و وکیل وصی نمی خواهیم . از نظر شما تمام اماکن از مغازه ها گرفته تا سینما و ... مکان فساد و فحشا شده . یا معنی فساد و فحشا را نمی دانید یا آنقدر گستاخ شده اید که بی این راحتی به تمام مردم جامعه توهین می کنید . مردم ما انقدر آگاه هستند تا خوب و بد را بشناسند و وکیل وصی نمی خواهند . البته می دانیم که درد شما حل مشکلات مردم نیست .
  • بدون نام CH ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    چرا نظرات در مورد انصار حزب الله رو نمی ذاری؟ ازشون می ترسی دنیا پرست؟ از زندانی های بیگناه دربند خجالت بکش.
  • عبد IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    31 0
    کاش فقط یه نظر به این مثبت منفی ها بندازن....اون وقت میفهمن مردم چی میخوان و چی نمیخوان؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    26 0
    عملكرد نيروي انتظامي و رييس جمهور باعث شده كه گروه منزوي انصار حالا دم از مردم بزنند. با حرف درشت زدن و شاخ و شانه كشيدن عملكرد آنها فراموش نمي شود
  • behdad IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    10 0
    با سلام اولا چه درست چه غلط قوه مجریه متولی امورات فوق بوده . دوما شما بفرمایید بعد از شورای نگهبان یه نهاد دیگه بنام یالثارات تاسیس کنن. سوما به جای بی احترامی به اهالی هنر و مردم تقوا پیشه کنید.چهارما چرا توهین های شما باعث تعطیلی نشریه نمیشود.هفتما مردم وکیل دارن تو مجلس نشستن
  • بدون نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    23 3
    دم احمدی نژاد گرم که لااقل حرص این انصار به اصطلاح حزب ا... رو درآورده
  • محمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    38 0
    حالم بهم خورد اینقدر با واژه مردم بازی نکنید. هر وقت گیر میکنید مردم مردم می کنید پس وقتی مرغ 7000 تومنی هم گیر نمی آید چرا سراغی از مردم ایستاده در صف نمی گیرید؟
  • سامان IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    3 15
    اولا اکثر اونایی کامنت گذاشتن واز احمدی دفاع کردن همونایی هستند که تا پارسال بهش انتقاد ميکردن....میدادند اچطور شده که به دفاع از ایشان پرداختند ثانیادر بهترین حالت نیز میتوان گفت اطلاعی از وضعیت کشور ندارند بروند تحقیق کنند ببینند استان دار فارس در ان چند وقت با مردم چه کار کرد
  • بدون نام CY ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    23 0
    چرا نظرات منتشر نمی کنید؟ نمیشه به انصار انتقاد کرد؟؟
  • بدون نام CY ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    11 0
    جان کلام گفتی عزیز!
  • ایران آزاد IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    8 0
    اینو نشون احمدی نژاد هم دادین یا نه؟
  • کورش کبیر IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    12 0
    همه یاد گرفتن خواسته های خودشون و حزبشون رو به مردم نسبت بدن!!!!!!!!!!!!!!!!!چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • همایون IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    8 3
    عجب! ممنوعیت مصرف نوشابه و قند که برای سلامتی انسان بسیار مضر است آنهم در ادارات دولتی و نه در همه جا جزء اقدامات فرهنگ ساز در زمینه تغذیه بوده است نه بگیر و ببند. تعجب می کنم از این مقایسه. بیچاره احمدی نژاد با چه ادمهایی طرف است!