تیم ملی وزنه برداری ایران که هم اکنون با سه وزنه بردار در لندن به سر می برد، برای نخستین بار در سالن محل برگزاری رقابتها تمرینهای خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به لندن، کیانوش رستمی – قهرمان جهان در دسته 85 کیلوگرم، سهراب مرادی – قهرمان آسیا در دسته 85 کیلوگرم و سعید محمدپور – نفر سوم دنیا در دسته 94 کیلوگرم سه وزنه برداری هستند که به همراه رضازاده و باقری در لندن حضور دارند و از یکشنبه تمرینهای خود را در شهر لندن آغاز کردند.
این سه وزنه بردار به همراه رضازاده و باقری از ساعت 13 به وقت محلی بنابر برنامه ریزی انجام شده وارد محل تمرین شدند و در مدت دو ساعت تمرین همه حاضرین سالن را به نوعی به خود مشغول کردند.
در این تمرین، ابتدا وزنه برداران اندک اندک حرکات یک ضرب را با وزنه های سبک آغاز کردند، اما هرچه زمان می گذشت وزنه های آنها نیز سنگین تر می شد و چشمهای بیشتری درپی این بودند که سه وزنه بردار پر سر و صدای ایران ه وزنه هایی را در تمرینها بالای سر می برند. البته در این میان رضازاده و باقری هم به صورت مرتب توصیه های خود را ارایه می دادند.
در پایان این مرحله تمرین نیز وزنه هایی که به روی هالتر این وزنه برداران نصب شد، بیش از 200 کیلوگرم را نشان می داد. آنها در پایان حرکات یک ضرب، دوضرب و اسکات از پشت، برای وزن کشی به محل مربوطه رفتند و پس از دو ساعت راهی دهکده بازیها شدند.
در این میان، رضازاده اعلام کرد که هر سه وزنه بردار در شرایط خوبی به سر می برند و سایر وزنه برداران نیز یک هفته پیش از رقابتشان یعنی در روز سه شنبه وارد محل رقابتها خواهد شد.
کیانوش رستمی و سعید محمدپور شش روز دیگر در دسته 85 کیلوگرم با حریفان رقابت خواهند کرد.
43 43

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارا IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    5 0
    خدا کمکشون کنه