وزیر اقتصاد گفت: من آخرین باری که مرغ خریدم زمانی بود که مدیرکل بودم

روز پنج شنبه، 12 مرداد سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد، در حاشیه ضیافت افطاری با خبرنگاران در رابطه با افزایش قیمت مرغ توضیح داد.

افزایش قیمت مرغ که حدود یک ماهی از تولد آن می گذرد موضوعی بود که وزیر اقتصاد درباره آن توضیح داد: « قیمت مرغ پایین آمد اما این نکته قابل توجه است که مرغ از جمله اقلامی شده بود که شاخص کل اقتصاد ایران را با آن می‌سنجیدند در حالیکه اینگونه نیست و افزایش قیمت مرغ به دلایل مختلفی بود که برخی از آن واقعی و ناشی از گرانی مرغ بود و برخی هم ناشی از تمرکز بیش از حد در این باره و تعمیم مرغ به کل اقتصاد بود. با اقداماتی که وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی انجام داد قیمت مرغ در حال تعدیل است. »
او در ادامه توضیحات خود پیرامون افزایش قیمت مرغ به « مرغ کیلویی 5 هزار و 395 تومان » در خیابان یوسف آباد تهران اشاره کرد و به این نکته تاکید کردکه خود او مرغ نخریده است: « البته من مرغ نخریده‌ام ولی اطلاعاتی که دریافت کرده و یکی از همکاران من در منطقه یوسف‌آباد تهران دو روز گذشته خریده بود هر کیلو‌گرم 5 هزار و 395 تومان بود. : من آخرین باری که مرغ خریدم زمانی بود که مدیرکل بودم. آن موقع خریدهای خانه را خودم انجام می‌دادم بعد که کمی مسئولیت ما بیشتر شد حداکثر کار این بود که در ماشین نشسته و نگاه می‌کردم اما خانمم خریدها را انجام می‌داد چون اگر خودم می‌رفتم ممکن بود به من تخفیف بدهند. »

متن کامل اظهارات وزیر اقتصاد در حاشیه دیدار با خبرنگاران را می توانید اینجا بخوانید.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 232732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    5 121
    آقای وزیر نخریدن شما و همدردی شما با مردم جای تشکر داره اما واقعا نباید این وضع باشه. خواهشا سریعا یه کاری بکنید.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    117 0
    اون 395 تومنش عالیه.
  • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    15 79
    با این اوصاف وضع مردم را درک خواهید کرد