ایجاد مزاحمت زباله های انباشته شده درخیابان بهار شمالی مشکل مطرح شده یکی ازخوانندگان بود. مدیرخدمات شهری ناحیه در پاسخ به این مشکل عنوان داشت تلاش می کنیم با افزایش دفعات جمع آوری مشکل را مرتفع کنیم.

یکی ازمخاطبین خبرآنلاین با نام رحیمی نوشته بود:« عملکرد معاونت خدمات شهری در ناحیه 3 منطقه 7 تهران واقعا ضعیف است. وضعیت نظافت و پاکسازی در برخی از معابر این ناحیه واقعا بحرانی است. بااینکه بارها و بارها از طریق سامانه 137 این مورد را پیگیری کرده ایم با این پاسخها متوجه شده ایم" رسیدگی شد" " رسیدگی به وضعیت نظافت معابر انجام میشود" "نیاز به مخزن اضافه نیست"...با این حال خواهشمندم در طول روز سری به یکی از همین معابر که خودم در آن زندگی میکنم بزنید تا این وضعیت بغرنج را از نزدیک نظاره کنید. به طور مثال در خیابان بهار شمالی، خیابان ایثار، بین جوادنیا و خداپرست. نبش کوچه سروربخش مخزن زباله در طول روز بارها و بارها توسط افراد خیابانی جابجا شده و کلیه زباله ها به وسط کوچه ریخته میشود. شست و شوی معابر هم که هیچ وقت انجام نمی شود.»
آجرلو مدیرخدمات شهری ناحیه 3 منطقه 7 تهران در پاسخ به این خواننده گفت:« امکان افزایش تعداد مخازن زباله های این منطقه وجود دارد اما شهروندان این محله با ما همکاری لازم را ندارند. اهالی که منازلشان درنزدیکی این مخازن قرار دارد با این تصمیم مخالفت می کنند.علت آن نیز ایجاد مزاحمت حشرات و بوی نا مطبوع آن است.» وی ادامه داد:« ازآنجایی که این مخزن درنبش کوچه سرورقرار دارد، تمام اهالی این کوچه زباله هایشان را دراین مخزن می اندازند. ولی این مخزن پاسخ گوی حجم بالای زباله های آن نیست. اگراهالی این محله زباله هایشان را شب ها سرکوچه بگذارند. بسیاری ازاین مشکلات رفع می شود. اما با این وجود تلاش می کنیم تا زمان جمع آوری زباله های این منطقه را دوبرابر کنیم و درروز چند بارزباله های این محله را جمع آوری کنیم تا مشکل این شهروندان مرتفع شود.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 240073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =