۰ نفر
۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷

یک خواننده خبرآنلاین ذیل مطلبی نظر داده است که اگر واقعا فکر کرده اید با زدن تهمت دایی جان ناپلئون، من یکی باور می کنم یازده سپتامبرکار بن لادن بوده است، هیچ اشکالی ندارد، من دایی جان هستم.<BR>

به گزارش خبرآنلاین در بحث داغی که میان کاربران خبرآنلاین در ذیل مطلب نظر شما درباره این عکس چیست؟/حوادث 11سپتامبر  درگرفته و در واکنش به کاربران دیگری که حوادث یازده سپتامبر را محصول مشترک سازمان های اطلاعاتی آمریکا و القاعده دانسته اند نوشته است:

 خدایا این فرهنگ دائی جان ناپلئونی و تصور دست های پشت پرده کی دست از سر این مردم برمیداره؟ فقط یه ذهن بیمار و دیکتاتور خونخوار یه همچین کاری میکنه (ساختمان های تجاری خودش را به همراه شهروندانش خراب کند) نه تویه مملکتی که یه روزنامه مثله واشنگتن پست بتونه بلایی سر رئیس جمهورش نیکسون بیاره که استعفا بده. بابا شما که همه ماشاالله یه پا کاراگاه علوی هستین ها!

 

کاربر دیگری به نام حجت که معتقد است 11 سپتامبر کار به قول خودش کار یک مشت ریشو نبوده در جواب او نوشته است :


همون دایی جان ناپلئون هم کار انگلیسی ها بود تا ادم هایی مثل تو رو باهاش ساکت کنند که فکر نکنی همه چیز کار انگلیسه. برو اسناد تاریخی رو بخون که خود انگلیسی ها همه جا پول می دادن که مرگ برانگلیس گفته بشه. اگر واقعا فکر کردی با تهمت دایی جان ناپلئون من یکی باور می کنم یازده سپتامبر رو بن لادن انجام داده هیچ اشکالی نداره من دایی جان هستم. خوش به حال تو که خیلی زرنگی و از همین زرنگی باور می کنی که یه مشت ریشو تونستن تو امن ترین کشور جهان که تا حالا هرگز رنگ حمله بیگانه رو ندیده چنین عملیات بزرگی رو انجام بدن. تو زرنگ ما خنگ عیب نداره


درباره حوادث 11 سپتامبر مباحثه و مناظره بسیار خواندنی و قابل تاملی میان خوانندگان خبرآنلاین در این صفحه در گرفته است که برخی از آنها سوای از بار طنزی که دارند حاوی نکات قابل تامل و دقیقی هستند که می توانند منشا مطالعات و تحقیقات زیاد تری شوند.
لازم به ذکر است که خبرآنلاین بدون هیچگونه پیش داوری خواستار ارائه نظرات خوانندگان خود درباره حوادث یازده سپتامبر شده است.
برای مشارکت در این بحث اینجا را کلیک کنید.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    1 4
    میشه در مورد پیش بینی قرآن یه توضیحی بدید می گن این واقعه