ایسنا نوشت:

مديرگروه مشاوره و خدمات روان شناختي وزارت ورزش و جوانان، از برگزاري اولين نشست سراسري با مراكز مشاوره ازدواج و تحكيم خانواده با رويكرد« بومي - اسلامي» در 9 مهرماه خبر داد.

 

مريم نجابتيان  افزود: دراين نشست كه با حضور وزير ورزش و جوانان برگزار مي‌شود، نمايندگان 203 مركز مشاوره در سراسر كشور كه از سازمان ملي جوانان سابق مجوز گرفته‌اند، اعضاي شوراي مركزي سازمان نظام مشاوره و روان شناسي ايران، 31 كارشناس از وزارت ورزش و جوانان سراسر كشور و تعداد ديگري از روانشناسان و انديشمنداني كه در حوزه ازدواج و خانواده فعاليت مي‌كنند حضور دارند.
 

وي همچنين از برگزاري دو كارگاه در زمينه‌هاي سابقه مشاوره و ارزش مشاوره در سيره‌ نبوي ائمه اطهار و مشاوره با رويكرد بومي - اسلامي در حاشيه اين نشست خبر داد.
 


مدير گروه مشاوره و خدمات روان شناختي وزارت ورزش و جوانان در پايان محور نشست سراسري با مراكز مشاوره ازدواج و تحكيم خانواده را رويكرد جديد وزارت ورزش و جوانان نسبت به مراكز مشاوره ازدواج و تحكيم خانواده عنوان كرد و گفت: مراكز مشاوره ازدواج و تحكيم خانواده از نظرعلمي در سطح خوبي قرار دارند و ما مي‌خواهيم فعاليت اين مراكز با رويكرد بومي - اسلامي و فرهنگ ديني پررنگ تر شود.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =