چاپ سوم مجموعه جذاب آموزش الفبای انگلیسی همراه با رنگ آمیزی کاری از سحر نوری از سوی انتشارات کتیبه زرین روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، یادگیری زبان انگلیسی که این روزها به عنوان یک تب فراگیر خانواده های ایرانی را درگیر کرده و کوچک و بزرگ هم نمی شناسد، برای سنین مختلف روشهای مختلفی هم می طلبد. در این میان و بر اساس نظر کارشناسان یادگیری بهتر و ماندگارتر، باید از سنین پایین تر آغاز شود؛ بسته های آموزشی که در خانه کودکان مارا سرگرم و مطلع کند، پاسخی است به این نیاز.

 

چاپ سوم مجموعه جذاب آموزش الفبای انگلیسی همراه با رنگ آمیزی کاری از سحر نوری از سوی انتشارات کتیبه زرین روانه بازار نشر شد. در این بسته آموزشی و کاربردی که ویژه گروه سنی الف و ب تحت نظارت موسسه بین المللی آموزش زبان انگلیسی Express Publishing طراحی و منتشرشده، یک جعبه مداد رنگی نیز تعبیه شده تا کار یادگیری با جذابیت بیشتری از سوی مخاطب پیگیری شود.

 

در این مجموعه شش جلدی کودک شما ضمن رنگ آمیزی صفحات کتاب که با توجه به الفبای زبان انگلیسی طراحی شده اند، با الفبای این زبان آشنا می شود و یادگیری هایش مرحله به مرحله بهتر و کاربردی تر می شود. پکیج آموزش الفبای انگلیسی با قیمت 12هزار تومان منتشر شده است.
 

 

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این مجموعه کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =