چاپ هشتم کتاب «لشکر خوبان» خاطرات مهدی‌قلی رضایی با ویرایش و اضافات جدید منتشر شد. <BR> <BR>

به گزارش خبرآنلاین، «لشکر خوبان» خاطرات داستانی «مهدی قلی رضایی» از رزمندگان قدیمی آذربایجان است که به قلم معصومه سپهری به رشته تحریر درآمده است. «مهدی قلی رضایی» در این کتاب خاطرات خود از لشکر عاشورا را روایت کرده و این کتاب نوجوانی را به یاد می‌آورد که با سماجت و همت ستودنی، سخت‌ترین و ناگهانی‌ترین لحظات میدان‌های خطر و حادثه را تجربه کرد و از هر جنگ و عملیاتی، یادگار زخمی بر خود انداخت.

خواننده‌‌ کتاب می‌تواند در‌ کنار راه جستن‌ به ژرفای‌ روابط ‌انسانی‌ به ‌ارزش‌ مواجهه مردان رزمنده‌ با‌ خطرات‌ و‌ حادثه‌ها‌ بپردازد و بخشی از ناگفته‌های جنگ را از زبان یک نیروی اطلاعاتی مرور‌کند. او در روایت خود جنگ را نه از منظر‌ خاطره، بلکه گاه از چشم‌ یک ‌منتقد نگریسته ‌است و همین شاید ‌بتواند‌‌‌‌ گامی ‌نو‌ در فهم زوایای‌‌ گوناگون نبرد هشت ساله ملت ما باشد.

او در روایت خود، جنگ را نه از منظر خاطره، بلکه گاه از چشم یک منتقد نگریسته است و همین شاید بتواند گامی نو در فهم زوایای گوناگون نبرد هشت ساله مردم ایران باشد.

چاپ هشتم کتاب با قیمت 19 هزار تومان از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و سفارش هر محصول فرهنگی کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =