همزمان با آخرین روزهای پائیز تلاش های جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم جدی تر شد.

به گزارش خبرآنلاین، برگزاری جلسه ای با حضور همه اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری و نشست روز جمعه با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از جمله تلاش های آخر هفته سامانه سیاسی اصولگرایان است. در همین حال حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز نیز از ادامه دیدارهای جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سایر گروه‌های اصولگرا برای ایجاد وحدت و همگرایی خبر داده است.
به گزارش خبرآنلاین، در این جلسه شب گذشته اصولگرایان در قم حبیب الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری به ارائه مطالبی در ارتباط با شرایط کنونی کشور و مسائل انتخابات پرداخت و پیشنهاد کرد که جامعه مدرسین با راهنمایی و هدایت در مسیر کار، آنها را یاری نمایند.
پس از آن اعضای جبهه‌ پیروان خط امام و رهبری حاضر جلسه، در توضیح و تکمیل مباحث مطروحه به بحث و گفتگو پرداختند.
در این میان اعضای جامعه مدرسین نیز نظرات و مطالبی را در این زمینه ارائه کردند که در پایان این دیدار مقرر شد در آینده نسبت به کیفیت همکاری تصمیم‌گیری شود.

محسن کوهکن سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره حضور شب گذشته پنج نفر از اعضای تشکل متبوعش در شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهارداشت: مطابق استراتژی جبهه پیروان خط امام و رهبری ملاقات و گفت و گو با علما را از چندی پیش در دستور کار قرار داداه ایم.
کوهکن در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به آغاز این سلسله دیدارها با ملاقات جبهه پیروان خط امام و رهبری با جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: در این جلسات هم نقطه نظرات را مطرح می کنیم و هم از رهنمودهای آقایان استفاده می کنیم.
وی با اشاره به نشست روز جمعه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور حبیب‌الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و پنج نفر از اعضای این جبهه گفت: یک جمله اساسی که در این نشست مطرح شد این بود که آقایان چیزی غیر از توجه به دین و دنیای مردم ندارند و در این جلسه به مساله وحدت و برادری در میان سیاسیون تاکید شد.
وی در پاسخ به خبرآنلاین درباره اینکه تا به حال در جلسات با جامعه روحانیت مبارز و یا جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره مصادیق ریاست جمهوری یازدهم نیز صحبتی شده است، اظهارداشت: هنوز در مورد مصداق وارد نشده ایم چون استراتژی فعلا این نیست. آهنگ و شیب سفارشات این است که آقایان دغدغه ای غیر از دین و دنیای مردم ندارند و سفارش هایشان در این زمینه است.
محسن کوهکن با اشاره به برگزاری جلسه روز پنجشنبه جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور همه اعضا گفت: در آن جلسه بحث مستوفایی شد و خروجی این بود که چون جبهه چون مصداقی را تعیین نکرده تا برنامه ریزی برای تبلیغ و با جلوگیری از دیگران کند به بررسی نامزدهای احتمالی بپردازیم.
وی افزود: این بحث مطرح شد که جبهه پیروان دایره بررسی را روی چند نفر از «اصولگرایان مطرح»، محدود نکند و اینکه دایره بررسی افراد را گسترده تر بگیرد و در این میان اسم افرادی که تا به حال مطرح نبوده است مطرح شد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به شاخصه هایی که نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم را وارد دایره بررسی می کند گفت: تعامل و گفت و گوی برادرانه با همه مجموعه های اصولگرا در این زمینه مورد توجه است.
وی در پاسخ به اینکه آیا در جلسه روز پنجشنبه نام افرادی جدیدی هم مطرح شد یا خیر اظهارداشت: مطابق استراتژی به این قائل هستیم که اگر نام کسی برده شد و شرایط حداقلی را داشت بی توجه به آن رد نشویم. غیر از افراد مشهور جبهه، افراد دیگری که از قبل داوطلب بوده اند و استنباط ما این بوده است و هم چهره های جدیدی که خودشان هم صحبتی نکرده اند و افرادی آنها را مطرح کرده اند مورد توجه است.
وی تصریح کرد: جهتمان به سمت معیارگرایی است و آغوشمان به روی افرادی که برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام آمادگی می کنند باز است.
کوهکن در پاسخ به اینکه برآورد نسبی نامزدهای مطرح شده اصولگرایان تا کنون چند نفر است گفت: برآورد نسبی تا کنون تقریبا نزدیک 20 نفر است. وی تاکید کرد که همه این افراد محدود به جبهه پیروان خط امام و رهبری نیستند.

/2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =