«سنجاب ترسو» عنوان اثری از «ملانی وات» است که با ترجمه محبوبه نجف‌خانی به بازار کتاب کودک و نوجوان آمده و داستانش درباره سنجابی است که از دنیای بیرون می‌ترسد و دوست ندارد از لانه‌ خود بیرون بیاید.<BR>

ایبنا نوشت: «سنجاب ترسو» عنوان مجموعه‌ای است «از ملانی وات» که جایزه‌ کتاب ملی کانادا را از آن خود کرده است. داستان این کتاب‌ها درباره سنجابی است که از دنیای بیرون می‌ترسد و دوست ندارد از لانه‌ خود بیرون بیاید. هر قسمت از این مجموعه به یکی از ماجراهایی که برای این سنجاب اتفاق می‌افتد می‌پردازد. این مجموعه می‌تواند به کودکانی که می‌ترسند از مادر خود دور شوند کمک ‌کند و ترس آن‌ها را از بین ببرد.

«سنجاب ترسو»، «سنجاب ترسو دوست پیدا می‌کند»، «سنجاب ترسو از تاریکی می‌‌ترسد»، «سنجاب ترسو به ساحل می‌رود»، « سنجاب ترسو جشن تولد می‌گیرد»، پنج کتابی هستند که از این مجموعه تاکنون ترجمه و آماده چاپ شده‌اند. انتشارات آفرینگان این مجموعه را به چاپ می‌رساند.

در کتاب «سنجاب ترسو از تاریکی می‌ترسد» می‌خوانید:
«سنجاب ترسو خواب‌های ترسناک را پاک یادش می‌رود. او متوجه می‌شود که همه‌ این چیزهاغ فقط توی فکرش بوده و در شب هی اتفاق ترسناکی نمی افتد. خواب سنجاب ترسو را به این فکر می‌اندازد که خودش را از شر چند چیز خلاص کند و به جای طالع‌بینی، سراغ چیز مطمئن‌تری برود.»

این کتاب 32 صفحه‌ای با شمارگان دو هزار و 200 نسخه و به بهای 3 هزار تومان وارد بازار کتاب شده است.

 

این خبرگزاری همچنین گزارش داده که رمانی با نام «عشق نخواهد پوسید» نوشته سعیده آساره منتشر شد. این کتاب سومین اثر داستانی آساره است که از سوی انتشارات ابر سفید منتشر شده و با محوریت موضوعی اجتماعی به زندگی زنی می‌پردازد که با پاره‌ای مشکلات خانوادگی و اجتماعی مواجه است.

آساره،‌ رمان «دوباره عشق، دوباره زندگی» را نیز در انتشارات ابر سفید در حال انتشار دارد. از وی رمان‌های «لحظه‌های بارانی» در سال 1390 و «قلبم برای تو» ‌در سال 1391 از سوی انتشارات «علی» به چاپ رسیده است. آساره این روز‌ها رمان دیگری با نام «‌شهرزاد» را می‌نویسد.

به گفته این نویسنده، شخصیت رمان «دوباره عشق،دوباره زندگی» در پایان داستان با دختری آشنا می‌شود که شخصیت رمان « شهرزاد» خواهد بود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =