با موافقت هئیت پذیرش، شرکت های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین در بورس پذیرفته شدند

 

معاون ناشران و اعضا شرکت بورس تهران ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به اتمام مهلت شش ماهه از زمان پذیرش شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در آبان ماه سال جاری، درخواست پذیرش شرکت یاد شده مجددا در جلسه هیئت پذیرش مطرح شد. محمدرضا عربی ادامه داد: هیئت پذیرش با توجه به اطلاعات موجود و نیز دانش قبلی نسبت به هلدینگ، پس از بررسی اسناد و مدارک، با پذیرش مجدد شرکت یاد شده موافقت کرد.

عربی با اشاره به اینکه شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس با همان شروط و توصیه‌های قبلی در بورس پذیرفته شده افزود: سایر اقدامات مربوط به فرآیند پذیرش همانند درج در فهرست نرخ‌های بورس، سپرده‌گذاری و نهایتا عرضه با جدیت دنبال می شود تا با نظر مساعد تمام دست‌اندرکاران و تصمیم‌گیران امر شاهد عرضه سهام آن در ایام مبارک دهه فجر باشیم.
معاون ناشران و اعضاء بورس تهران از مطرح شدن تقاضای پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین نیز در جلسه هیئت پذیرش خبر داد و یادآور شد: هیئت پذیرش پس از بررسی اطلاعات ارائه شده، با ورود این هلدینگ بزرگ به بورس موافقت کرد. هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) با سرمایه 4.300 میلیارد ریال(در حال انجام اقدامات افزایش سرمایه به مبلغ 2.9000 میلیارد ریال) در زمینه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پتروشیمی، شیمیایی و سلولوزی فعالیت دارد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اراده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) به عنوان سهامدار عمده شرکت مبنی بر عرضه سهام بر اساس زمانبندی مورد توافق، پس از نهایی شدن افزایش سرمایه و با ارائه اطلاعات در سامانه کدال می‌توان در قالب برنامه نسبت به عرضه اقدام کرد.

 3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =