۰ نفر
۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵

بدنبال چند حمله دیجیتالی در هفته اخیر، مدیران توئیتر هک شدن سرورشان را تایید کرده و اعلام کردند اطلاعات مربوط به 250 هزار کاربر، به سرقت رفته است.

ظاهرا هکرها توانسته اند با نفوذ به چند سرور توئیتر، آن را هک کنند و توئیتر با تاخیر هک شدن خود را تایید کرده و افزوده است نام کاربری، پسوردها، ایمیل و آدرس پستی کاربران به سرقت رفته است.
مسوولان توئیتر با ارسال ایمیل کاربران قربانی را در جریان گذاشته و از انها خواسته اند تا پسورد خود را عوض کنند. باب لرد مدیر امنیت اطلاعات توئیتر جزییات بیشتری در این باره در وبلاگ خود منتشر کرده است.
وی نوشت: "این هک، یک کار آماتوری نبوده است و حمله کنندگان بسیار با نقشه دقیق و با مهارت فوق العاده این کار را انجام داده اند. همچنین ما معتقدیم تنها توئیتر قربانی این حمله نبوده و سایر سایتهای مشابه نیز قربانی شده اند بدون اینکه خبری را منتشر کنند. اما برای ما مهم است که این موضوع را با عامه مردم در میان بگذاریم. ما همچنان در حال کشف اطلاعات بیشتر در مورد این حمله هستیم و از نیروهای فدرال و حکومتی در این میان کمک گرفته ایم تا با شناسایی حمله کنندگان به امنیت بیشتر آنلاین کمک کنیم."
باب لرد هر چند موضوع را باز نکرد اما وی در مقاله هایی در نیویورک تایمز و وال استریت از حملات کاملا برنامه ریزی شده علیه زیرساختهای امریکا و کمپانی های تکنولوژیکی و رسانه ای پرده برداشت.
وی همچنین از حفره اخیر روی جاوا خبر داده بود که به توصیه وی اپل و موزیلا روی مرور گرهای خود جاوا را غیر فعال کردند.
 
منبع: زد دی نت
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
    0 0
    الله اکبـر....!!! چه هکـــــــــــــــرهــایی...