عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مهمان کافه خبر خواهد بود.

ابراهیم نکو، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر روز دو شنبه هفتم بهمن در کافه خبر حضور پیدا خواهد کرد تا در رابطه با آخرین تصمیم گیری های اقتصادی دولت و مجلس در روزهای پایانی سال توضیح دهد.

گفتنی است بخشی از گفت و گو با این نماینده مجلس به بررسی وضعیت لایحه بودجه که تا کنون در اختیار مجلس قرار نگرفته ارتباط پیدا خواهد کرد و در ادامه نیز درباره سر فصل های خبر ساز این روز های اقتصاد ایران مانند یارانه، عیدانه، تورم صحبت خواهد شد.

شما کاربران خبرآنلاین می توانید سوال های خود از عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی را با درج نظر در انتهای همین خبر مطرح کنید.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نيما IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    3 0
    چند ماهي از مطرح شدن اخذ ماليات از خانه هاي خالي و زمين هاي بلا استفاده مي گذرد و عليرغم تاكيد دولت و بردن لايحه آن به مجلس ولي به دلائلي كه معلوم نيست ظاهرا" در مجلس مسكوت مانده است واين در حالي است كه در بسياري از كشورها با تصويب اين قانون مسكن را از يك كالاي سرمايه اي به يك كالاي مصرفي تبديل نموده اند به گونه اي كه در حال حاضر حتي با رشد چند برابري وكاذب قيمت ارز قيمت زمين و آپارتمان در تهران گوي سبقت را از بسياري از شهر هاي بزرگ و مطرح اروپايي ربوده است و مسكن در انحصار افراد به خصوصي قرار گرفته كه حاضرند مسكن نوساز تحت مالكيت خود را چندين سال به همين حالت ( نوساز ) نگه دارند به اميد اين كه سود هاي آنچناني را نصيب خود نمايند. لطفا" در اين خصوص اظهار نظر فرماييد .
  • محمدعلي علي اشرفي IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    1 0
    باسلام . جناب آقاي نكو يكي از مردان زحمتكش و نيك هستند . از شما خواهشمند هستم از ايشان تشكر فراوان را نسبت به شهرستان بهارستان بجا بياوريد . ايشان فردي مردمي و خوش برخورد هستند . بنده افتخار ميكنم كه با اين بزرگوار ديدار داشتم . ياعلي مدد .
  • بهزادفر IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    1 0
    باتوجه به اینکه واقعیات اقتصادکشور وقدرت خریدمردم وحقوقبگیران کشش دلاربالای 800-900تومان به بالا را نداردبهترنبودمجلس به دولت تکلیف کندکه برای لایحه بودجه سال آینده کسری بودجه خودرابه جای اینکه ازراحت ترین کاریعنی گران کردن چندبرابری دلارتامین کندازراههای دیگری مانندگرفتن مالیات ازسازمانهایی که تابحال مالیات نمیدادند(که رقم هنگفتی میشود) وهمچنین باکم کردن شدیدبودجه های جاری وبسیاری راههای دیگرجبران کند؟ودرعوض دلاررابه 1000تومان قبلی برگرداندتابااینکارهم قدرت خریدمردم وحقوقبگیران رابه قبل ازگرانیهابرگرداندتامجبورنباشدبودجه ای هنگفت برای افزایش حقوقهادرنظربگیردکه تکلیفی برای دولتهای بعدی هم خواهدبودوهم نشاط اقتصادی رابه مردم وجامعه تزریق کندوهم تولیدکنندگان راازاحتیاج به نقدینگی بالانجات دهد.