تیم والیبال متین ورامین از حضور در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی انصراف داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مسئولان باشگاه متین به این موضوع اعتراض دارند که چرا سومین دیدار آن‌ها باید در سالن آزادی برگزار شود. آن‌ها که در اولین مسابقه میزبان سایپا بودند و در دومین مسابقه مهمان این تیم شدند، انتظار دارند در سومین مسابقه هم میزبان باشند اما فدراسیون می‌خواهد مسابقه سوم را در زمین بی‌طرف برگزار کند. متین مسابقه اول را با برد پشت سر گذاشت و در مسابقه دوم به سایپا باخت. طبق برنامه اولیه متین ورامین به دلیل کسب رتبه دوم جدول در پایان دیدارهای دوره‌ای، میزبان مسابقه سوم بود اما حالا فدراسیون تصمیم خود را عوض کرده و متینی‌ها هم اعلام کرده‌اند در مسابقه سوم شرکت نمی‌کنند. مصطفی کارخانه سرمربی متین گفته که برگزاری مسابقه در سالن آزادی، یعنی پایمال شدن حق متین ورامین.
این اتفاق در حالی رخ داده که هفته پیش هم در دیدار دو تیم پیکان و کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال درگیری شدیدی بین بازیکنان، تماشاگران و کادر فنی دو تیم رخ داد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .... IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    7 0
    واقعا متاسفم برای فدراسیون!!کلا امتیاز بندی ها لیگ رو در نظر نمیگیرن وبه اسم امنیت مردن هر کاری دلشون میخواد میکنن!!!پس سهمیه پیکان و متین چی میشه؟!!!!!!مرسی خبرآنلاین که بالاخره مطلب والیبالی گذاشتی