فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی‌کاپریو 15 نوامبر همزمان با آغاز فصل جوایز سینمایی اکران می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، استودیو پارامونت این فیلم را روانه سینماها می‌کند و شرکت رد گرانیت تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار آن است.
 

«گرگ وال استریت» بر مبنای کتاب خاطرات پرفروش جردن بلفورت کارگزار بورس سابق اهل لانگ آیلند ساخته شده و این روزها در مرحله پس از تولید است.
 

لئوناردو دی‌کاپریو در این فیلم نقش جردن بلفورت را بازی می‌کند که سال 1998 به جرم جعل اوراق بهادار و پولشویی محکوم شد و 22 ماه را در زندان فدرال گذراند.
 

ترنس وینتر فیلمنامه «گرگ وال استریت» را اقتباس کرده که روایتی از ظهور و سقوط دراماتیک بلفورت در وال استریت، همین طور سبک زندگی پرآشوب و زندگی شخصی پرتلاطم او شامل اعتیادش به مواد مخدر و الکل است.
 

متیو مکاناهی، جونا هیل، ژان دوژاردن، راب راینر، کایل چندلر، مارگوت رابی، جان برنتال، کریستین میلیوتی، پی. جی. بیرن و ایتن ساپلی دیگر بازیگران «گرگ وال استریت» هستند.
 

«گرگ وال استریت» پنجمین همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو پس از فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی»، «هوانورد»، «مردگان» و «شاتر آیلند» است. اسکورسیزی سال 2007 برای «مردگان» برنده جوایز اسکار بهترین فیلم و کارگردان شد.
 

استودیو یونیورسال هم تاریخ اکران جدید چند فیلم خود را اعلام کرد، از جمله فیلم اکشن «2 Guns» با بازی مارک والبرگ و دنزل واشنگتن که بجای 16 اوت، دوم اوت اکران می‌شود. «کیک-اس 2» هم که قرار بود 28 ژوئن روی پرده سینماها برود، 16 اوت اکران می‌شود.
 

هالیوود ریپورتر / 28 فوریه / ترجمه: علی افتخاری
 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =