نخستین تمرین والیبالیست های ایران برای حضور در مسابقات لیگ جهانی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛اولین روز تمرین تیم ملی والیبال،شلوغ ترین روز بود.همه آمده بودند تا شروع کار ولاسکو وشاگردانش را ببینند.حتی داورزنی رئیس فدراسیون والیبال. البته این تمرین هم از دید خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی هم دور نماند. بازیکنان دو تیم زیر 23 سال و بزرگسال با هم بودند. مثل همیشه آنها کارشان را با حرکات کششی استارت زدند.بعد به دو گروه تقسیم شدند.مهدی مهدوی،امیر غفور،محمد حسن صنوبری،علی جدیدی،طاهر وادی،فرهاد پیروت پور ،حامد تاروردی وحسن حسین پوربه دستور سرمربی زیر نظر سیاوش باقری وزنه زدند.علی مباشری،آرش کمالوند،ناصر رحیمی،مجتبی قلی زاده،علی سجادی،سعید شیرود،مجتبی یوسفی هم در زمین ماندند و تمرینات توپی را زیر نظر ولاسکو انجام دادند.ازجمع اردونشینان تنها سعید معروف غایب بزرگ روز اول بود.او از 17 به جمع بقیه اضافه می شود.با تغییر قوانین فدراسیون جهانی ،برنامه تمرین تیم ملی هم تغییر کرد.بیشترین تاکید بر دریافت با ساعد بود. بعد جای دو گروه عوض شد.آنهایی که وزنه می زدند به زمین آمدند و گروه دوم هم جای گروه اول را در قسمت تمرین وزنه گرفتند.گروه دوم علاوه برتمرین اسپک،دریافت با ساعد،جمع کردن توپ با شیرجه را هم تمرین کردند.تمرین سه ساعته تیم بالاخره ساعت یک بعدازظهر با سرد کردن بازیکنان تمام شد.
برای اولین بار خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال بعداز تمرین به سئوالات خبرنگاران جواب داد.چرا که او تا یک هفته قبل از سفر تیم به روسیه نشست خبری ندارد.خولیو ولاسکو از اولین تمرین تیمش راضی بود:«اولین تمرین خیلی خوب بود.البته برای اینکه ریتم تمرین بهتر شود نیاز به زمان داریم. با این حال همه بازیکنان انگیزه خوبی داشتند.همه چیز عالی بود،من خوشحالم که تمرین حال وهوای لیگ جهانی را دارد.»او درباره دعوت از بازیکنان جوان و نبود بازیکنان بنام دراردو می گوید:«من دنبال بازیکنان هستم.نه فقط جوانان .امسال فرصت داریم تا شرایط حضورجوانان را در لیگ جهانی فراهم کنیم.از طرفی بعضی جوانان را محک می زنم تا ببینم آنها در حد باتجربه ها کار می کنند یا نه.بعداز مسابقه های لیگ جهانی مشخص می شود که کدام بهترند.»

او درباره حذف بازیکنان ملی پوش بد اخلاق از تیم ملی می گوید:«من با فدراسیون صحبت کرده ام. بازیکنانی دعوت می شوند که من تصمیم می گیرم.اگر به خاطر مشکل اخلاقی بازیکنانی دعوت نشوند ،تیمم باید با جوانان در لیگ جهانی حاضر شود.»با این حال سرمربی تیم ملی والیبال هنوز نگران بد اخلاقی شاگردانش است:«من هنوز نگران این حرکات بازیکنان در ماه آخر هستم.سال قبل هم با آنها صحبت کرده ام با آنها که الگوی خوبی باشند.امابعضی ها این شرایط را حفظ نکرده اند. شرایط فوتبال برای والیبال پیش نمی آید.در فوتبال تماشاگران بازیکنان را تحریک می کنند اما در والیبال بازیکنان تماشاگران را تحریک می کنند.در حالی که والیبال باید تحت کنترل باشد.اگر نشود مشکل ساز می شود.والیبال ورزشی خانوادگی است و تنها مختص مردان نیست.»او درباره حضور حسین معدنی در اردو می گوید:«همه مربیان برای آموزش می آیند.معدنی هم مربی جوانی است که خواستم کنارم باشد. مثل پیمان اکبری.خواستم دومربی جوان در شرایطی قرار بگیرند تا اگردرآینده خوان سیچلو به خاطر قرارداد بهتری به ایران نیامد،دستیار داشته باشم.معدنی مربی جوان و سطح بالایی است که مربی تیم ملی هم بود.اکبری هم تجربه بین المللی خوبی دارد.نمی خواهم مربیان مسن تر را بیاورم. به هر حال حضور معدنی برای حرفه خودم هم هست.مثل نوید مشجری که حالا به جای پائولو آنالیزور تیم ملی شده است.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    45 2
    واقعا اين ولاسكو يه نمونه كامل مربي با دانش و مدير،براي هر تيم ورزشي اي است...كمتر مربي اينچنيني در تاريخ ورزش ما وارد كشورمون شده.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    14 3
    دوسش دارم
  • بدون نام IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    4 3
    نمی فهمم یعنی محمد موسوی رو به خاطر همین به گروه تیم ملی دعوت نکرد
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    لطفا عکس بازیکنان تیم ملی والیبال المان هم بذارین.