وزیر پرکار دولت هم نامزد ریاست جمهوری یازدهم شد.

علی نیکزاد به عنوان اولین نامزد جدی دولت احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم آمادگش اش را برای پیوستن به رقابت های انتخاباتی اعلام کرد.

علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم در زادگاهش اردبیل کاندیداتوری خود را برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

روز گذشته محمدرضا باهنر در تبریز گفت: به‌نظر می‌رسد که دولت هنوز متمرکز بر نامزدی آقای مشایی است ولی چهره‌های مختلفی از جمله آقای الهام، نیکزاد و صالحی می‌توانند در لیست نامزدهای دولت باشند. [ایـنـجـا]

علی نیکزاد در حاشیه جلسه کارگروه مسکن و حمل و نقل اردبیل در گفت‌وگو با فارس در اردبیل و در پاسخ به این سئوال که در انتخابات آماده رقابت با رقبا است، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهم داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که از گروه یا جریانی خاص در انتخابات حاضر می‌شوید، سکوت کرده و پاسخی نداد.

وزیر راه و شهرسازی از توضیح بیشتر در خصوص کاندیداتوری خود برای ریاست جمهوری خودداری کرد و گفت: بعداً در این زمینه به صورت مفصل سخن خواهم گفت.

علی نیکزاد اولین وزیر راه و شهرسازی ایران است. نیکزاد پیش از بدست آوردن رای اعتماد برای پست وزارت راه و شهرسازی، وزیر مسکن و سرپرست وزارت راه در دولت دوم محمود احمدی نژاد بود. وی همچنین از 11 آذر 1391 تا رای اعتماد وزیر جدید ارتباطات با حفظ سمت سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی-ش IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    0 0
    نیکزاد دیر میاد به صحنه انتخابات ولی زودترا نتخاب میشود چون مردم به افراد پرکار وتلاشگر احتیاج دارند