۰ نفر
۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱

مهر نوشت:

متقاضیانی که در سال جدید قصد ثبت نام در مسکن ویژه شهر تهران را دارند باید 20 میلیون تومان قسط دوم را هم به همراه 20 میلیون تومان قسط اول بپردازند.

براین اساس، سررسید قسط سوم به مبلغ 20 میلیون تومان در خردادماه و قسط چهارم در اول شهریور ماه اعلام شده است، بنابراین متقاضیان باید تاپایان شهریورماه 80 میلیون تومان بپردازند.

متقاضیان در ابتدا باید برای افتتاح حساب به بانک مسکن مراجعه کنند و با گذشت 5 روز از زمان افتتاح حساب با مراجعه به سایت www.tehran-maskanmehr.net  ثبت نام اینترنتی را انجام دهند.

تحویل واحدهای مسکن مهر شهر تهران از نیمه دوم امسال شروع می شود که معادل 30 درصد از بهای کارشناسی قدرالسهم عرصه مربوط به هر واحد دریافت می شود، ضمن آنکه مابقی قیمت تمام شده با در نظر گرفتن 70 درصد قیمت کارشناسی زمین به صورت اقساط ماهیانه طولانی مدت 10 ساله با مبلغ هر قسط حدود یک میلیون تومان تعیین شده است.

سهم نقدی واحدهای مسکونی در 5 قسط دریافت می شود که در مرحله پنجم، متقاضیان باید مبلغی معادل 40 تا 45 میلیون تومان را قبل از تحویل پرداخت کنند.

سایت تهرانسر به عنوان اولین منطقه برای ساخت مسکن ویژه شهر تهران در نظر گرفته شده است که در هر ساختمان یک ساختمان 5 طبقه با 10 واحد مسکونی ساخته می شود که متراژ این واحدها 105 مترمربع است.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    19 2
    هزار تا حرف عمل نشده !! بابا تو رو خدا یک حرف درست و حسابی بزنید و ما را سرگردان نکنید - آقایان اون زمانی که ما ثبت نام کردیم و پولمان را برای این پروژه نگه داشتیم اگر سکه - زمین - خونه یا هر چیز دیگری خریده بودیم تا الان حداقل 2 برابر شده بود ما مظلومان هم از اون طرف ضرر کردیم هم شما با شرایط نامعلوم دارید شرایط خودتون را تحمیل می کنید چه خبره 120 میلیون واقعا آقای مدیر قرار شما با مردم این بود ! حالا تازه هنوز هم مشخص نیست چه کار می خواهید بکنید نه قرار دادی بسته شده نه جواب می دید نه پیامک می دید شرایط رو هم که خودتون تعیین می کنید برادر خوب معلومه با این شرایط کسی استقبال نمی کنه من بیچاره که مجبورم بیام پولم رو تحویل بگیرم و من از حق خودم گذشتم ولی شما می توانید جوابگوی بچه من باشید. با
  • بدون نام IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
    6 10
    از شهریور ماه به شدت قیمت مسکن دچار تزلزل خواهد شد و سقوط قیمت ها را شاهد خواهیم بود. این همه مسکن که در شرق و غرب تهران ساخته شده اگر تحویل مشتریان شود خانه ها خالی و به دنبال خریدار یا مستاجر خواهد بود. مثل جاده های شمال که صدای ویلا ویلا را تداعی میکند
  • فرانک حقیقی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 2
    شمارا به هر چه میپرستید قسمتان میدهم از مسیولین بپرسید چرا اسم نویسی مسکن مهر شامل حال مردان مجرد نمیشود من دو برادر میان سال دارم که مستاجرند میخواهند خانه بخرند اما مسکن مهر به دلیل مجرد بودن از انها اسم نویسی نمیکند آیا مردان مجرد حق زندگی ندارند