سه شنبه 30 مرداد 1397
دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:02:00 چاپ

علی کریمی با گریه از فوتبال خداحافظی کرد / من و مهدوی‌کیا می‌رویم تا دایه‌های مهربان‌تر از مادر بیایند پرسپولیس

ورزش > لیگ برتر - ستاره محبوب پرسپولیس برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی ستاره محبوب تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست این تیم برابر سپاهان در فینال جام حذفی در تصمیمی غافل گیر کننده برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
او در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «دوست داشتم آخرین سال فوتبالم با قهرمانی رقم بخورد اما این‌طور نشد. من به سپاهان و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم. این یک بازی فوتبال بود. سپاهان از نظر روحی و روانی نسبت به ما برتری داشت. آن‌ها دو بار عقب بودند و هر دو بار جبران کردند. من از هواداران که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. آن‌ها سال‌های سال من را تحمل کردند. ولی من می‌روم و امیدوارم جوان‌هایی بیایند که جای ما را پر کنند.»
بعد از این جملات بغض علی کریمی ترکید و او با گریه گفت: «من و مهدی برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‌کنیم تا دایه‌های مهربان‌تر از مادر به پرسپولیس بیایند.»
او پس از این حرف ها در حالی که اشک می ریخت با سرعت به سمت رختکن پرسپولیس رفت.
43 252
کلید واژه‌ها : علی کریمی - باشگاه پرسپولیس -
173 دیدگاه
  • مهدی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:09:07
    پاسخ
    526 11

    تصمیم درستی گرفته وگرنه با کریمی هم همون رفتاری میشد که با مهدوی کیا شد

    • کاوه
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:51:23
      343 9

      آخرین بازماده ها از نسل طلایی فوتبال ایران !! یادش بخیر !!98 فرانسه !

    • بدون نام
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:54:05
      237 64

      حقیقی 600 میلیون گرفت که پنالتی رو به هوا بزنه ! خدا ازش نگذره

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:11:47
    پاسخ
    260 25

    کار خوبی میکنی

  • مهدی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:12:17
    پاسخ
    227 43

    دنیا رو سرم خراب شد دستام میلرزه

  • مهران کرجی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:13:18
    پاسخ
    252 28

    فصل گذشته که کلی کابوس داشتیم و خداحافظی کریمی هم اضافه شد... اینو کجای قلبم بذارم ؟

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:14:10
    پاسخ
    159 16

    خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:14:21
    پاسخ
    142 10

    خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • ikco
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:17:03
    پاسخ
    52 170

    آخی ی ی ی یبمیرم برات

    • بدون نام
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 11:12:37
      77 54

      میدونم زحمتت میشه اگه همین کار رو بکنی !!

  • saeed gonbad
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:17:04
    پاسخ
    57 217

    به سلامت

  • سعید
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:17:28
    پاسخ
    87 182

    یا امام رضا (ع) ... کمکمون کن. داریم از دست میریم. یکی بهم بگه داریم خواب میبینیم وقتی بیدار شیم تازه یکشنبه است. ای خدا میتونم زنده بمونم؟؟. داش علی داری بدترش میکنی داری بیشتر تنهامون میذاری. تورو خدا ... دیگه نای نوشتن ندارم یا حسین

    • سجاد
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 08:25:06
      345 34

      فیلم هندیه یا کامنت

  • امین 4 ساله
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:17:29
    پاسخ
    184 133

    اگه کریمی سال دیگه هم بازی نکرد من اسممو عوض میکنم میذارم شمسی.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:18:14
    پاسخ
    113 25

    منظورش سردار رویانیان بود

  • بهرام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:19:11
    پاسخ
    51 108

    خداحافظ علی آقای کریمی. البته در بازی فینال خوب بازی نکردی. ما از شما خیلی انتظار بیشتری داشتیم. در هر صورت از همه بازیکنای پرسپولیس انتظار داشتیم بهتر بازی می کردن.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:19:21
    پاسخ
    182 211

    آهای فرهاد مجیدی!

  • رضا یاری
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:21:00
    پاسخ
    70 258

    جالبه .. چند ساله ناکامی پرسپولیس رو رقم زده تازه گلایه هم داره . حیف پرسپولیس

  • کاظم
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:22:19
    پاسخ
    98 216

    عزیزم گریه نداره که عوضش یاد میگیرید همه چیز پول نیست کل فصل رو خراب کردید حالا بشینید گریه کنید

    • ایمان
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:52:49
      63 82

      ببین یکی این حرفو بزنه که خودش خرج نکرده باشه یه چیزی استقلال نیست که تو فقر بود امسال ....من تا قبل لیگ 12 قلعه نویی رو قبول داشتم ولی امسال که دیدم به چه فضاحتی قهرمان شد میگم همون 6 امی پرسپولیس بهتره از این بازی تدافعی اسیتقلال فقط یه بازی از اونایی که من دیدم خوب بود اونم برگشت با سپاهان بقیه که فقط امتیازشو جمع کرد نه بازی خوب

    • علی
      سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 01:55:04
      3 7

      اقا ایمان فضاحتی که میگی در واقع طرز فکر و بی انصافی مطلقی است که داری وگرنه علی پروین که اخر تعصب قرمزه گفت که :خداوکیلی قلعه نوعی تیم خوبی را ساخته) ایشون هم فوتبالیه و هم کارشناس . پس بهتره بری دنبال کارت.

  • farshid
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:22:22
    پاسخ
    129 30

    چرا تو....یحیی خداحافظی میکنه ای 8 ماندگار

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:23:10
    پاسخ
    96 17

    باخت امروز تلخ تر شد

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:23:53
    پاسخ
    109 14

    درود بر انسانهای سالم و آزاده ...

  • معید
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:23:54
    پاسخ
    126 17

    ماهینی و فشنگچی بدبختمون کردند نمی دونم اینا رو کی واسه پرسپولیس انتخاب کرد

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:24:33
    پاسخ
    181 34

    این علی کریمی یک سر و گردن از فوتبال ایران بالاتره. اوج هنرش اینجاست که بعد از باخت به حریف تبریک میگه. حیف از این منش و شخصیت والا که تو پرسپولیس قدرشو نمیدونن. به عنوان یک سپاهانی بهش میگم علی جان خیلی مردی.

    • زرد طلایی
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 20:31:37
      3 49

      به عنوان یک سپاهانی واقعی بهت نصیت میکنم کلا از سرخابی ها تعریف نکنی،اگه می خوای یه سپاهانی واقعی باشی. سپاهانی یعنی دشمنی با سرخابیا

  • 6
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:24:49
    پاسخ
    123 8

    تیم خودشو باور نداشت. بدنسازی این چند ساله ضعیف مهدوی کیا دیر اومد . فشنگچی رو قایم کنید رئال اگه ببینه حتما میخردش.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:24:49
    پاسخ
    75 18

    نــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!!. علی جون نرو :(

  • حبیب
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:25:39
    پاسخ
    100 10

    نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه آقای گل محمدی؟! شما که خیلی مربیگری بلدی و فهمیدی مهدوی کیا از لحاظ فنی نمیتونه به تیم کمک کنه، شما که کریمی رو بیرون کشیدی و نقی زاده رو آوردی که فقط یه بار پاش به توپ خورد(البته کلا بازیکن بدی نیست)، فکر کردی فصل بعد کدوم چهره تیمت محبوبه؟! فکر کردی تیم بی ستاره(ستاره واقعی) یعنی چی؟!

  • عباس
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:25:52
    پاسخ
    144 180

    خدایش فرهاد مجیدی ببینید برای استقلال چه میکنه بعد مقایسه کنید با کریمی که همیشه طلبکاره..حتما میگید کریمی در بایرن مونیخ بوده آخه این چه سودی برای هواداران داره ...قبل از اینکه منفی بدید راستی یک هوادار هم سکته کرد ....

    • اوه اوه
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 13:05:14
      82 45

      قیاست اصلا جالب نبود ها!!!!!!!!!! از نظر بازی بگی اوج علی کریمی رو با اوج مجیدی که الان باشه قیاس کن بعدش میفهمی چقد حرفت مزحکه اون زمانی که بازی تیم ملی رو به خاطره اون نیگا میکردی یادت رفته گویا برو بازی کریمی جلوی آلمان و رم رو دوباره نیگا کن بعدش عیارشون واست معلوم میشه .... چقد بده چشاتو به زور میبندی بعدشم موندم چرا جباری که بهتر بازی میکنه رو نمیگین اونوقت مجیدی .........

    • علی
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 13:12:05
      65 65

      بازیکن سال آسیا شدن که به درد نمیخوره ... تو یه لیگ معتبر بازی کردنم که به درد نمیخوره ...فقط پنالتی کشک از ترکی گرفتن به درد میخوره؟ چقدم خوشحال شد وقتی ترکی رو دید مجیدی رو ساختن تا در مقابل کریمی یه کسی باشه...4 تا رو گفتن تا مقابل 6 تا یه چیزی باشه

  • میم ( استقلالی)
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:25:56
    پاسخ
    115 14

    خداحافظ علی آقا حیف شد دو تا از بهترین فوتبالیست ها بدون جام خداحافظی کردن :(

  • مهدی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:31:29
    پاسخ
    119 28

    خدا ازت نگذره آقای رویانیان امسال پرسپولیس چوب تو رو خورد لطفا دست از سر فوتبال بردار

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:32:08
    پاسخ
    79 13

    توهم بروکه پرسپولیس غریبه تربمونه داش عللللللللللللللللللللی

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:32:08
    پاسخ
    47 35

    میذاشتی این سه بازی ملی تمام می شد بعد می رفتی

  • مرتضی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:33:59
    پاسخ
    71 8

    فوتبال برد و باخت دارد ولی زمانی قابل درک و هضم است که مربیا ن از تمام داشته هایشان منطقی استفاده کنند. کارشناسان بهتر میدانند که آیا ترکیب اولیه و تعویضهای گل محمدی منطقی بود با خیر. با درود به نیت پاک مهدی و علی برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندم. با آنها گریستم وبا آنها موفقیت پرسپولیس بزرگ را آرزومندم.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:34:03
    پاسخ
    95 8

    متاسفانه اقای گل محمدی با تعویض های بیجا وبخصوص بی موقع خود تیم را به ریخت .بدتر از همه بازی مهدی برای 5دقیقه بسیار تنگ نظرانه واشتباه بود.

  • مسعود
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:38:41
    پاسخ
    117 11

    امثال علی کریمی و مهدوی کیا از سر فوتبال ایران و پرسپولیس زیادن خوب شد خدافظی کردن و با این بازیکنای پول پرست همبازی نیستن دیگه

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:39:21
    پاسخ
    103 12

    سرداران به مرزداری برسند به فوتبال و کشورداری کاری نداشته باشند!

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:42:30
    پاسخ
    41 93

    تو بروی تیم درست میشود.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:43:11
    پاسخ
    81 14

    علی جان برو .... این روزگار جایی برای آدم های یکرنگ ندارد...

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:43:32
    پاسخ
    138 13

    مردی به خدا... بازی با کره 4 سال پبش رو هرگز فراموش نمی کنیم. بعد از همون مسابقه بود که شما خار شدید تو چشم خیلی ها ... اونم بخاطر فقط یه دستبند.

    • حسین
      سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 01:43:22
      8 0

      یعنی هزاران لایک به این نظر هوشمندانه...

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:43:54
    پاسخ
    53 18

    نه تو رو خدا علی اقا ما هوادارا عاشقتیم شما چند سال دیگه هم می تونی بازی کنی

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:44:01
    پاسخ
    41 15

    نه تو رو خدا علی اقا ما هوادارا عاشقتیم شما چند سال دیگه هم می تونی بازی کنی

  • ساحل
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:48:06
    پاسخ
    49 14

    قدر شماهارو بعداز رفتنتون میدونیم واقعا متاسفم برای خودمون

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:48:30
    پاسخ
    41 17

    تو رو خدااااااااااا نرو خواهش میکنم

  • جوانمرد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:50:00
    پاسخ
    80 17

    حالم داره بهم می خوره از این فوتبال ببنید چطور دل پهلوون هامونو می شکونیم؟؟؟ داش علی گریه کن ما هم گریه می کنیم باهات !!! همونطوری که ما رو به شادی می رسوندی با گریه هات گریه می کنیم !!!! امروز قلبم شکست نه بخاطر باخت فوتبالی بخاطر باخت خیلی چیزهای دیگه دوست داریم داش علی کریمی

  • عباس
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:51:25
    پاسخ
    54 11

    غمگینم غمگین نه به عنوان طرافدار پرسپولیس بلکه به عنوان یک ورزشکار عاشق ایران به این بد اخلاقی ها و نتیجه نگرفتن تیم هامون متاسفم تبریک به سپاهان

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:51:42
    پاسخ
    92 13

    من استقلالی ام ولی واقعا از این خبر ناراحت شدم.دلم برای دریبل های زیبات تنگ میشه.

  • sina
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:51:47
    پاسخ
    73 18

    دیگه فوتبال نگاه نمی کنم .... پرسپولیس بدون علی کریمی معنا نداره ..... و اسطوره ای بود به نام جادوگر

  • رامین
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:52:04
    پاسخ
    55 13

    آخرین8

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:53:30
    پاسخ
    52 10

    سالاری علی‌ آقا ...

  • UFF uezbekistan
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:53:38
    پاسخ
    44 13

    داش علی چرا . اخه چرا گریه مارو در میاری مگر تیم ملی بهت نیاز نداره

  • پیشنهاد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:56:42
    پاسخ
    78 28

    به اقای رویانیان پیشنهاد میدم یه جام ولایت بذاره با حضور نونهالان ذرت کاران تا یه جام این فصل بگیرید

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:57:07
    پاسخ
    32 16

    داش علی چرا اینقدر احساسی تصمیم میگیری؟؟؟؟حالا مگه دنیا به آخر رسیده

  • علی رضا
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:57:40
    پاسخ
    67 10

    حتما توجه کنید؛ این کار ارزش واقعی این دو بازیکن رو به جا می آورد! با اینکه یک استقلالی ام: به نظرم ارزششو داره در غالب دو تیم یاران مهدی و یاران کریمی با یارکشی و مربیگیری شون از هم بازی های بایرنی و هامبورگی و پرسپولیسی و تیم ملی دعوت کنن، و در اون بازی خیلی شکیل و حترمانه از فوتبال خداحافظی کنن؛ متولی این امر هم لطفا خود فدراسیون باشه نه طبل تو خالیه جناب رویانیان!

  • arash
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:57:55
    پاسخ
    50 8

    به خودم افتخار میکنم که تونستم بازی این دو ستاره و تعصبشون رو ببینم.

  • ارمان
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:58:58
    پاسخ
    22 86

    جای برای پیرمرد ها نیست!

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:03:05
    پاسخ
    48 12

    حیف

  • abbas
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:05:09
    پاسخ
    28 32

    خیلی حیف شد شندیم یحیی هم استعفا داده من به عنوان یک پرسولیسی 2 آتیشه میگم ما دوباره باید بلند شیم از فردا باید دوباره کارمونو شروع کنیم فوتبال همینه کمی حرفه ای فکر کنیم.پرسپولیس اول بشه آخر بشه عاشقتم. تبریک میگم به سپاهانی ها

  • حامد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:05:41
    پاسخ
    58 14

    اسطوره های پرسپولیس رفتند،فوتبال ما هم دیگه جذاب نیست.

  • عباس استقلالی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:06:15
    پاسخ
    43 81

    خدایش فرهاد مجیدی ببینید برای استقلال چه میکنه بعد مقایسه کنید با کریمی که همیشه طلبکاره..حتما میگید کریمی در بایرن مونیخ بوده آخه این چه سودی برای هواداران داره ...قبل از اینکه منفی بدید راستی یک هوادار هم سکته کرد ....

    • محمد
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 09:55:02
      45 47

      درسته فرهاد تيم رو مثل علي كريمي به حاشيه نميبره و در آستانه سقوط قرار نميده (اوايل فصل) ولي بهش يه پيشنهاد تپل كنن ياد درس و مشق دخترش ميفته و چمدون رو ميبنده. فرهاد يه بيزينس-من هست. كريمي يك حاشيه ساز جفتشون نعمتن و افتخار و روي اعصاب .

  • حسین
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:06:45
    پاسخ
    53 13

    خداحافظ علی کریمی اسطوره جاویدان پرسپولیس

  • پرسپولیسی غمگین
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:07:15
    پاسخ
    58 7

    خداحافظی مهدوی کیا بی نظیر بود !!!!!!!!!!!!!! :( * از این بدتر نمیشد

  • بابک
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:09:05
    پاسخ
    42 5

    جدا از اینکه سپاهان با برنامه تر و تیم تر بود.اما بزرگترین مشکل قرمزها ناشی از عدم ارنج مناسب و تعویضهای اشتباه مربی تیم است که بارها در طول فصل تکرار شد که گاه در پشت بردهای با حداقل نتیجه و یا نباختنهای تیم گم می شد.این بازی بار دیگر نشان داد این تیم مربی بزرگ و بسیار با تجربه می خواهد.

  • بابک
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:09:05
    پاسخ
    22 4

    جدا از اینکه سپاهان با برنامه تر و تیم تر بود.اما بزرگترین مشکل قرمزها ناشی از عدم ارنج مناسب و تعویضهای اشتباه مربی تیم است که بارها در طول فصل تکرار شد که گاه در پشت بردهای با حداقل نتیجه و یا نباختنهای تیم گم می شد.این بازی بار دیگر نشان داد این تیم مربی بزرگ و بسیار با تجربه می خواهد.

  • 2*
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:09:08
    پاسخ
    41 12

    بابا این حرفها چیه؟!طوری نشده که! من حال هوادارای پرسپولیس رو میفهمم.لحظات سختیه ولی... باید تیم رو جمع کنید.همه با هم.کریمی باید بمونه اینو به عنوان یه استقلالی میگم .درسته که ما با هم کری داریم اما همه مون میدونم که اگه آقافرهاد و علی کریمی نباشن که باید تخته کرد در این فوتبال رو

  • 2*
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:09:09
    پاسخ
    25 11

    بابا این حرفها چیه؟!طوری نشده که! من حال هوادارای پرسپولیس رو میفهمم.لحظات سختیه ولی... باید تیم رو جمع کنید.همه با هم.کریمی باید بمونه اینو به عنوان یه استقلالی میگم .درسته که ما با هم کری داریم اما همه مون میدونم که اگه آقافرهاد و علی کریمی نباشن که باید تخته کرد در این فوتبال رو

  • عرفان
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:09:58
    پاسخ
    36 16

    باز فیلم هندی به کارگردانی رویانیان شروع شد.

  • بی اسم
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:11:29
    پاسخ
    19 5

    یعنی میشه همه اینجوری باشن

  • مهدی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:12:09
    پاسخ
    64 11

    من به عنوان یک استقلالی از اینکه اسطوره ای مثل مهدوی کیا جام را بالای سر نبرد خیلی خیلی ناراحت شدم و برای آقا مهدی در ادامه زندگیش چه فوتبالی و چه غیر فوتبالی آرزوی موفقیت می کنم و اما علی کریمی .........نمیتوانم چگونه بگویم که چقدر از خداحافظی علی کریمی ناراحت شدم

  • شکور
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:20:27
    پاسخ
    29 10

    داش علی جادوگر خداحافظ بازیکن اخلاق وادب داش مهدی خداحافظ با رفتنتون اینگونه دیگر بازی ها رو نگاه نمیکنم طرفداری فوتبال من هم تمام شد خداحافظ گریه ها وعصبانیت ها وشادی های پشت تلویزیون خداحافظ عاشق فوتبال بودم ولی دیگه برایم هیچ چیز مهم نیست حتی تیم محبوبم پرسپولیس

  • استقلال قهرمان شده!
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:21:47
    پاسخ
    59 35

    واقعا حق مهدوی کیا این نبود. من یه استقلالی ام و خیلی از قهرمانی تیم محبوبم خوشحالم. اگه مهدوی کیا همون شروع فوتبالش درست تیم محبوبشو انتخاب مبکرد امروز با قهرمانی از فوتبال خداحافظی میکرد.

  • مجید
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:22:02
    پاسخ
    47 5

    واقعا حیف شد . تیم و بازیکنی مثل علی کریمی رو ببین به چه روزی انداختن امروز بدترین روز تاریخ پرسپولیس بود.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:22:18
    پاسخ
    17 44

    پایان حاشیه

  • oa
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:22:19
    پاسخ
    48 7

    علی کریمی هیچوقت از یادها نمیرود

  • آشنا
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:24:23
    پاسخ
    33 6

    انشاالله در تمام زندگی موفق باشید وبتونید به فوتبال ایران کمک کنید واقعا دوره شما به ما فوتبال دوستان خوش گذشت . زندگی همینست چه باید کرد . ولی باید بیشتر از این قدر شماها را می دانستند ، حیف !

  • Seyed
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:24:47
    پاسخ
    14 44

    چرا حالا طعنه کنایه می‌‌زنی‌ بابا؟ بالاخره هر چی‌ باشه تو و مهدوی کیا سنتون بالا رفته. چرا حالا که خودت داری میری راه رو واسه بعدی‌ها صعب العبور می‌‌کنی‌؟

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:25:28
    پاسخ
    14 42

    پوشیدن لباس قرمز لیاقت می خواد

  • محسن سپاهانی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:30:56
    پاسخ
    53 2

    حیف هردوشون مخصوصا مهدوی کیای عزیز که همه دوستش دارند کاش این شیرینی خداحافظی میکرد پرسپولیسیها از دستش راحت میشدند

  • رضا
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:32:55
    پاسخ
    34 9

    ای ای ای ای کسی جای تو رو نمیتونه بگیره.........................

  • علیرضا ضیایی راوندی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:32:57
    پاسخ
    98 22

    نه .........وای بر من قلب پرسپولیس ایستاد........

    • جاسم
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:37:44
      21 62

      برو بابا مگه فوتبال ارثیه... بزار بقیه هم بیان تجربه کسب کنن..باید زودتر از این ها خداحافظی می کردی

  • وحید
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:33:56
    پاسخ
    76 17

    شیر آهن کوه مرد

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:33:59
    پاسخ
    38 83

    خوش اومدی

  • حامد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:38:06
    پاسخ
    148 12

    میخوام بدونم فوتباله ما این قدر پست و بی معرفته که مهدوی کیا با اون عظمت باید فقیرانه و بی کس با فوتبال خداحافظی کنه

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:39:29
    پاسخ
    53 16

    بی معرفت داشتیم

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:39:54
    پاسخ
    60 14

    عشق من

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:40:36
    پاسخ
    92 11

    حیف......حیف.....حیف......موشک و حالا هم جادوگر.......خاطرات ما هم دارن پاک میشن.....

  • جواد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:43:48
    پاسخ
    107 26

    علی کریمی نرو فوتبال ایران بی تو دیدن نداره هنوز جا داری تیم ملی رو میتونی نجات بدی لطفا نرووو

  • هادی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:44:56
    پاسخ
    145 13

    گل محمدی هروقت به نوروزی و رضایی بازی داده پرسپولیس را بیچاره کرده.آقا یحیی تو لیاقت مربیگری پرسپولیس را نداری

  • مجید
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:45:09
    پاسخ
    94 11

    علی کریمی و مهدی مهدوی کیا خدمات زیادی به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس کردند و طرفداران فوتبال روزهای شاد و غمگین بسیاری با آنها داشتند بسیاری از بازیکنان فوتبال هستند که نه به خاطر قهرمانیهایشان بلکه به خاطر پهلوانی هایشان در قلب مردم جای دارند و علی کریمی و مهدی مهدوی کیا از این نوع بازیکنان هستند امیدواریم هر کجا که باشند سالم و شاد باشند .

  • cr7
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:48:17
    پاسخ
    182 13

    چه قد تلخ :(( با اینکه استقلالیم اما واقعا دیدن این صحنه ها سخته!تو پرسپولیس 2 نفرو قبول داشتم یکی مهدوی کیا یکی کریمی که تو این مدت کوتاه اشکشونو در اوردن!خیلی نامردیه

  • alikh
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:52:27
    پاسخ
    103 20

    درودبرشما قهرمانان ،پرسپولیس وفوتبال ایران هرگز مثل شما رانخواهد داشت.افتخار میکنم به تیمی که شما ستاره هادر اسمانش درخشیدید.برای ابد در قاب طرفداران خواهیدماند.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:56:52
    پاسخ
    116 20

    داش علی توکه نبایدغریبانه بری

  • ابی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:59:31
    پاسخ
    128 11

    اینم از فوتبال ما به به ... ستاره بودن تو این فوتبال فقط یه واقعیت تلخه.. کاش مهدوی کیا تو هامبورگ خداحافظی میکرد ..

  • علی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:02:18
    پاسخ
    120 19

    تنها نقطه روشن فوتبال ایرانم رفت بعد تو وای بر این فوتبال خداحافظ 8 خداحافظ مرد بزرگ.........................................

  • اميد2000
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:05:13
    پاسخ
    57 2843

    پدر تيمو شما در اوردي مرد باش ديگه برنگرد

  • فرزاد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:05:57
    پاسخ
    93 17

    فقط میتونم بگم حیف بر ما که بلد نیستیم با اسطوره ها و ستاره هامون چه طور باید رفتار کنیم... بعد ها میفهمیم چه کسانی رو از دست دادیم....همین!!!!

  • فرزاد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:06:29
    پاسخ
    50 17

    فقط میتونم بگم حیف بر ما که بلد نیستیم با اسطوره ها و ستاره هامون چه طور باید رفتار کنیم... بعد ها میفهمیم چه کسانی رو از دست دادیم....همین!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:15:28
    پاسخ
    84 16

    امیدوارم این اتفاق نیفته.اگه علی کریمی هم از پرسپولیس بره،دیگه باید فاتحه پرسپولیس و با این بازیکناش خوند..

  • علیرضا
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:16:17
    پاسخ
    111 16

    خداحافظی مهدوی کیا خیلی دلسوزانه بود .. فکر میکنم تمام فوتبال دوستان ناراحت شدن.. همیشه سربلند باشی غزال تیزپا

    • بدون نام
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:18:28
      28 6

      غزال تیزپا که خداداد عزیزی بود !!!! مهدوی کیا موشک بود عزیز جان !

  • میلاد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:16:23
    پاسخ
    48 15

    درود بر تو قهرمان، خدانگهدار باشد همیشه به یاد ما هستی

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:21:49
    پاسخ
    68 12

    جااااااااااااااااان؟! یعنی چی؟ داش علی و مهدی خداحافظی کنند یحیی بمونه؟! فیلم کردید ما رو یا جدیه؟

  • دلسوخته
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:24:10
    پاسخ
    57 423

    به خدا دروغ ميگه اينا پرسپوليس ارث پدرشونه ول كنم نيستن حداقل ميگفتي با خودخواهي اول فصل چه بلايي سر پرسپوليس اوردي اقاي جادوگر

    • amir
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:46:35
      30 18

      شما کی باشی که نظر میدی واسه کسی که از نظر فنی رو دست نداره تو ایران.و اینکه بزرگ های فوتبال قبولش دارن.بعد تو... میزنی

  • سهيل
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:25:19
    پاسخ
    74 14

    بدرود مرد بزرگ, ما خائنين و فراموشكاران اسطوره هايمان هستيم , تو از ما دلگير نباش اين عادت ماست كه قهرمانانمان را خودمان ميكشيم. سر بلند و پيروز باشي 8 با مرام .

  • هوادار پرسپولیس
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:25:20
    پاسخ
    149 6

    حیف. واقعا حیف شد که یه جام رو به خاطر اشتباهات بچه گانه گل محمدی و ماهینی از دست دادیم. واقعا تو کجای دنیا بازیکنی که گل زده و عالی بازی کرده رو از قبل از دقیقه 60 از بازی بیرون میکشی و بازیکنی رو جاش میفرستی که تازه اراج شده و اصلا آماده نیست. علی کریمی رو بیرون میکشی که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مهدوی کیا آماده فقط باید دقیقا دقیقه 115 میرفت تو بازی؟ تو همون 5 دقیقه هم نشون داد که کی باید خدافظی کنه!!!!!!!!!!!!!1 لطفا گل محمدی رو اخراج کنیددددددددددددددددددددد

  • binam
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:28:16
    پاسخ
    150 4

    یحیی را با ید اخراج کرد.

  • محمد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:30:49
    پاسخ
    97 7

    نمی دانم چرا خداحافظی مهدوی کیا و کریمی غم انگیز بود، دل مهدی که پر بود...

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:41:57
    پاسخ
    59 7

    جوانمرد تو عزیز دل میلیونها ایرانی هستی همیشه در قلبمان خواهی ماند تو اخلاق پهلوانی داری پس همیشه هستی

  • مهرگان
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:45:27
    پاسخ
    98 7

    من استقلالی هستم اما از اینکه مهدوی کیا و کریمی انقدر مظلومانه از فوتبال خداحافظی کردند ناراحتم جزو اسطوره های فوتبال ایران بودند خداحافظ

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:48:56
    پاسخ
    98 7

    این باخت رو مدیون تعویض های طلایی گل محمدی هستیم، آقای گل محمدی دمت گرم حال دادی!!! کریم رو اوردی بیرون و یک ادم بدون تکنیک و بدون فکر رو اوردی داخل!!!!! دستت درد نکنه وقتی تیم نیاز به مدیرت بازی داشت نیاز به حفظ توپ داشت کریمی رو اوردی بیرون!!!!! دستت درد نکنه !!!!! کی میری؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حسن
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:49:00
    پاسخ
    65 10

    ابروی ایران خداحافظی کرد باور نمیکنم.مهدی جان وعلی جان رفتنتون غمگین بودالان ژاپن وکره ازکی بترسن از کی.این باخت مقصراصلی یحیی بود باید اخراج بشه.

  • ارش
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:50:39
    پاسخ
    54 8

    اخه چرااحساسات هواداران رو به بازی می گیرید بازی فینال جای هیچ اشتباهی نیست،مابه ماهینی ونیلسون باختیم

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:06:17
    پاسخ
    45 14

    اگه جادوگر به این شکل بره دیگه فوتبال برام هیچ ارزشی نداره.....داراب

  • م !
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:18:00
    پاسخ
    8 4

    شما که امشب دست به تائیدت خوب شده...کامنت قبلیمونو تائید کن دیگه..! ما بریم بخوابیم.. شب خوش دوست تائید چیه بنده..! :x

  • علیرضا
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:20:52
    پاسخ
    25 5

    اشکم در اومد علی توروخدا نرو بدون تو به چه امیدی فوتبال ببینیم آخه اسطوره ...................

  • ali
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:38:59
    پاسخ
    33 19

    علی جان تورو خدا این کارو نکن خدای خوب من با تموم وجود ازت میخوام امشب تو خواب کریمی بری منصرفش کنی قلبم داره وای می ایسته علی جون بچه هات نرو تورو خدا کامنتمو بخون هوادارای تهرانی برین خونش منصرفش کنین تورو فران برین از مدیر محترم سایت عاجزانه خواهش میکنم کامنتو سریع تایید کنه کریمی تو معنای فوتبالی بدون تو دیگه فوتبال هیچ معنایی نداره فلب هواداراتو نشکون دارم بزور تایپ میکنم تورو خدا اشک مارو ببین بدون تو قهرمانیو نمی خوایم ای کاش آدرستو داشتم میومدم جونمو میزاشتم تا نری

    • ندا
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:30:47
      18 20

      با اينکه خودم يه پرسپوليسي هستم ولي از خوندن بعضي کامنتا خندم ميگيره يعني اينقد علاقه برام جاي تعجب داره

  • zzzzz
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:39:48
    پاسخ
    37 9

    بدبخت شدیم رفت.فوتبال ایران بدون موشک و جادوگر چی میشه!!!! من نمیدونم چرا به این فشنگچی بازی داد؟یه پاس سالم نتونست بده.اون ماهینی هم که فک کنم پول گرفته واسه سپاهان موقعیت جور کنه.اه.خدا کنه واسه فصل بعد علی دایی برگرده.

  • امیر
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:41:25
    پاسخ
    33 4

    یحیی برو بیرون ترا خدا

  • خوابگاه دستغیب دانشگاه شیراز
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:42:00
    پاسخ
    43 7

    قلب کل پرسپولیسی های جهان ایستاد... قهرمان نشدن از یه طرف و بدتر از اون خداحافظی مظلومانه اسطوره های تاریخ ایران و پرسپولیس@ واقعا دیگه بازی های پرسپولیس دیدن نداره؛ پرسپولیس بدون کریمی یعنی ... قلبمان شکست...

    • مهدی
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 10:59:40
      21 25

      و بدتر از همه قهرمانی اس اس همیشه سرور. سردار 10 برابر حاج فتل خرج کرد . ولی چون پول ناحق بود نتیجه نگرفت.

  • زهره
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:54:23
    پاسخ
    28 5

    علی اقا رو یحیی نابود کرد ما هم با جادو گرمون نابود شدیم♥8♥

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:54:29
    پاسخ
    25 4

    علی اقا رو یحیی نابود کرد ما هم با جادو گرمون نابود شدیم♥8♥

  • دردودل
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:54:40
    پاسخ
    32 4

    مقصر اصلی این باخت فقط یحیی گل محمدی بود که با خودخواهی تمام خواست خودی نشون بده اما تدبیرش نگرفت.در پایان این فصل پرسپولیس باید یک خانه تکانی اساسی (از ماهینی بگیری که نمیدونم این اعجوبه را از کجا پیدا کرده اند تا یحیی گل محمدی) به خود بدهد.و امیدوارم تیم ملی با این اعجوبه ها مقابل حریفان در بازی های حساس به میدان نرود.بدرود موشک طلایی هامبورگ....

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:57:20
    پاسخ
    50 5

    داش على درست أولين بازى كه كردى يادم اسم على كريمى رو هيچكس نميدونست يه بازيكن بود كه اون موقع عجيب بود چپ راست همه رو دريبل ميكرد سه هفته از ليگ بيشتر نگذشته بود كه تمام فوتبال ايران به يك فوق ستاره پيدا كرد . على اقا هيچ وقت يادمون نميره كه تو عراق چه بلايى سر عراق اوردى يا كره جنوبى رو يك نفره له كردى بازى كه مقابل المان كردى مدافع هاى المان رو به هم گره زده بودى تمام اينها واسه ما خاطره غرور افرين خدا حافظ. على كريمى مرد بزرگ اسطوره

  • H03in
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 06:01:18
    پاسخ
    49 5

    این کامنتا قلبم به درد اورد به عنوان یه استقلالی 2آتیشه از علی کریمی درخواست میکنم که برگرده خداحافظی مهدی ناراحت کننده بود برامون به اندازه کافی دیگه لطفا شما این کارو نکن

  • مجيد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 06:08:16
    پاسخ
    43 6

    به عنوان يك استقلالي از خداحافظي مظلومانه مهدوي كيا واقعا ناراحت شدم-امثال مهدوي كيا واقعا درفوتبال ما كم شده و بايد بيشتر از اينها به اونها احترام گذاشت وبراشون ارزش قائل شد -هيچ بازيكني رو موقع خداحافظي اينجور تنها نديدم البته اون ميون قلب همه مردم هست و همين براي بازيكن بزرگي مثل مهدوي كيا كافيه

  • محسن
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 06:26:30
    پاسخ
    24 8

    با افتخار سالها برای تیم ملی و پرسپلیس افتخار اورد حیف شد رفت خورشیدی غروب کرد که دیگر طلوع نخواهد کرد

    • ندا
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:26:51
      10 6

      اينو مطلب تو رو برا کسي مينويسن که خداي نکرده از دست رفته باشه

  • مهرداد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 06:39:34
    پاسخ
    32 7

    با اين كه استقلاليم قلبم به درد أمد از اين همه نامردي كه در حق اين بزرگ مرد فوتبال و اخلاق كردند يعني اين قدر سخته كه در شان مهدوي كيا يه مراسم بگيرن؟ اقا مهدي در شان تو نبوديم به جايي برو كه تو رو تو تيم قرنشون قرار دادن و برات ارزش قائل ميشن. براي تمام خدماتت به فوتبال ازت ممنونيم و يادت هميشه در قلبمونه.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 06:41:58
    پاسخ
    28 6

    تیم ما رو دادن دست افسر راهنمایی و رانندگی ....عزیزان چه انتظظاری داشتین از رویانیان و گل محمدی؟ ناراحت نباشید. اگر کی بردیم اینا حالا حالا سوار تیم بودن.بذارید اینا رو برکنار کنن تا مدیر و مربی فوتبالی بیاد سر تیم. تا افتخارات زمان عابدینی تکرار بشه..

    • فريناز
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 07:19:03
      24 8

      حرفات زيبا بود دوست من بجز جمله آخرت در مورد عابدينى ، به نظرم رويانيان و عابدينى هردوشون از يه جنسن اين تيم يه مدير ميخواد كه هميشه عاشق رنگ تيمش باشه و تا برداشتنش نره يه تيم ديگه مثل حاج فتل استقلاليها كه جونشو براى تيمش ميده و فقط براى تيمش مديريت ميكنه ، الان فقط على دائى ميتونه اين تيم و از بحران چند ساله دربياره

  • میثم _ سمنان
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 06:48:22
    پاسخ
    40 4

    به عنوان یه پرسپولیسی گل محمدی رو هیچ وقت نمیبخشم اشک مهدوی کیا رو درآورد اشک جادوگر فوتبال رو هم درآورد متنفرم ازت یحیی خان متنفرممممممممممممممممممممممممم ازت گلمحمدی

  • میثم _ سمنان
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 06:48:23
    پاسخ
    43 4

    به عنوان یه پرسپولیسی گل محمدی رو هیچ وقت نمیبخشم اشک مهدوی کیا رو درآورد اشک جادوگر فوتبال رو هم درآورد متنفرم ازت یحیی خان متنفرممممممممممممممممممممممممم ازت گلمحمدی

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 07:52:06
    پاسخ
    27 22

    خوش به حالشون با کلی پول که از این فوتبال پس انداز کردن و با 35 سال سن در اوج جونی میرن عشق و صفا

  • محمد
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 09:59:21
    پاسخ
    29 8

    اينجور مواقع هست كه آدم ميگه بايد همين سلطان رو بزارن رو نيمكت. هركي روي نيمكت پرسپوليس نشسته خودشو گم كرده. اون از استيلي و اين از گل محمدي. دايي هم كه حكم پرويز مظلومي رو داره واسه استقلال . موفق هست ولي خوب هم نيست. تو ايران مربي بايد مديريت كنه . كاري كه قلعه نوعي بعد 5 فصل ياد گرفت . هم فرهاد و هم جباري و هم رحمتي و هم نكونام و هم باند خودش رو باهاشون تعامل كرد. تهش هم نتيجش شد آسيا و ليگ . حذفي هم كه بماند چي شد.

  • علی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 10:44:25
    پاسخ
    33 3

    من استقلالی ام ولی همیشه بیادم خواهی موند

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 11:07:16
    پاسخ
    12 6

    به گل محمدی بد و بیراه نگویید. مشکل از امثال گل محمدی نیست. او هم توانایی اش همین است. اگر از این تیم هم برود دوباره یا یک خارجی می آید که همه زیرآبش را می زنند و یا یک ایرانی دیگر که دوباره نمی تواند..... فوتبالمان هم آلوده شده هم مدیر توانا کم دارد.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 11:51:36
    پاسخ
    13 2

    معلومه که طرف صحبتش به گل محمدی وسرداره

  • کمیل
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:20:49
    پاسخ
    22 4

    متنرم از گل محمدی

  • پرهام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:21:17
    پاسخ
    17 7

    داش علی ما دوست داریم جون مادرت نرو من داره اشکم درمیاد گلمحمدی باید بره داداش گلم تو باید بمونی پرسپولیسو از این وضعیت نجات بدین ..........................

  • مجتبی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:28:27
    پاسخ
    14 9

    داش علی تو و مهدی اسطورهای تکرار نشدنی فوتبال ایران هستید فرهاد هیچ موقع در حد و اندازههای تو نبوده اسمتم واسه تیمه حریف ترس داشت هیچی از بزرگی شما کم نشده همیشه دوستون داریم.

  • majid
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:45:26
    پاسخ
    23 15

    ♥8♥

  • بچه های سقز
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:46:53
    پاسخ
    29 5

    واقعا حیف است اسطوره های مثل کریمی و مهدوکیا زیر نظر گل محمدی کار کنند

  • عبدی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:50:11
    پاسخ
    28 2

    دیگر حرمت ها شکسته وبرای پیش کسوت احترام قائل نیستند؛همان بهتر که این عزیزان رفتند وشاهد بی حرمتی ها نیستند امثال رویانیان و...شعاریسم اند وبدرد همین سیاست مداران دمدمی مزاج می خورند!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:57:22
    پاسخ
    28 5

    یحیی برو......

  • حمید کیارشی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:58:40
    پاسخ
    27 249

    بنام خدا آقای کریمی یادت سال 77 که پروین آمد یه گوشه ای کز کرده بودی وکسی تحویل نمی گرفت و پروین بهت بها داد تا رفتی تیم ملی یادت هست که بازیهایی اسیایی بجای کمک به پروین با هاشمی نسب برای زدن پروین وتیم پرسپولیس چه کردی یادته تو ویتنام داور زدی یادته با پا وقتی ذخیره ملی شدی چه حرکتی کردی یادته وفتی پروین آمد استیل اذین چه ادایی در آوردی وشبانه رفتی المان ونیم فصل یه دقیقه بازیت ندادند یادته امسال چه سر ژوزه آوردی بازهم بگم وقتی پروین آمد به یحیی کمک کند چه آشوبی راه انداخنی تو که می خواستی تا چهل سالگی برای این تیم بازی کنی با احساس یه مشت جوان بازی نکن برو بسلامت شاید کسی بیاید واین تیم را درست کنند وخاطراتت در ذهن همین جوانا بمونه آبادان حمید کیارشی

  • داریوش
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 13:07:53
    پاسخ
    36 1

    خدا از آقای گل محمدی نگذره که باعث و بانی این شکسته.والله اگه به این نتایج بود که آقای ژوزه هم میگرفت و چه بسا مهدوی کیا هم بازیهای موثرشو انجام میداد و خوب بود.به نظر من گل محمدی هر چه در توان داشت برای خراب کردن مهدوی کیا بکار برد.آفرین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • فرامرز
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 17:00:47
    پاسخ
    14 0

    دنیا عجب جای بدیه ، یه روزی ستاره بودن در اوج ، یه روزی تموم شدن و رفتن ،یادمه روزهای اوج علی کریمی ،همه دریبهاشو دوس داشتن ،اونم کیف میکرد ،حالا رفت و خاطره میشه

  • اورانوس
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 17:00:55
    پاسخ
    27 5

    نمی دونم چرا عادل فردوسی پور ناراحت بود؟؟؟؟آخه خیلی تابلو بود.

  • ممسنی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 17:01:12
    پاسخ
    27 1

    قدر زر زرگر بداند ..........قدر گوهر گوهری.............................خدا پشت پناهتان ای اسطوره های فوتبال ایران .........علی اقا و اقا مهدی

  • ممسنی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 17:04:20
    پاسخ
    82 65

    فرهادتون ناخن کریمی هم نبود

    • بدون نام
      دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 18:43:24
      12 28

      كريمي كدوم بود ؟ فكر كردم اسطوره اسطوره ميكنين ، نقي زاده خداحافظي كرده.

    • علی
      سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 01:57:39
      3 8

      ممسنی جون. اگه یکم مغزت را به کار ببندی و مقایسه ای بین عملکرد چند هفته ای مجیدی و عملکرد کل فصل کریمی کنی و البته انصاف هم داشته باشی میفهمی که خیلی بی فهمی.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 18:40:39
    پاسخ
    25 3

    همیشه بازیکنان محبوب غریبانه از صحنه دور میشن. در تاریخ فوتبال ایران جاودانی علی کریمی

  • اتنا دختر چشم و دل ابی
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 20:23:57
    پاسخ
    8 22

    عشق است اس اس سرور پرسپولیس

  • بدون نام
    سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 01:05:54
    پاسخ
    6 0

    دنیاکه به آخرنرسیده !!!درس عبرت بیگیریدفصل آینده جبران کنید

  • رضا علیمرادپور
    سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 01:50:05
    پاسخ
    8 0

    اگه همه پرسپولیسی هاواقعادوست دارپرسپولیس اند باید1دل شیم داش علی داش مهدی بااشک رفتن این حقشون نبود اگه تمامی پرسپولیسی هابرای بازگشت افشین قطبی1دل شیم باورکنید روزاکابوس وار تموم میشه و1مربی بدنسازخوب مثل مرزبان ماهوادارها هم تقصیرکار هستیم اگه جدی برخورد میکدیم بعداز نیم فصل بایحیی 2کسی که همه چی فوتبال ایران بودن قوربانی1جام صندلی مربیگری بعضیا نمیشدن

  • حسن
    سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 03:57:17
    پاسخ
    6 0

    تلخ بود ولی خوب شد که رفتی این فوتبال قدر همچون بازیکنی رو ندارن مرگ بر مقصر

  • مریم
    سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 04:08:46
    پاسخ
    7 3

    اسطوره هامون رو جلوی چشمامون خرد کردن...

  • بدون نام
    سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 06:42:49
    پاسخ
    4 8

    به طور کلی فوتبال ایران با کریمی و بدون اون مزخرف هست و تا زمانیکه فوتبالیستهای بی جنبه ایران دستمزدهای میلیونی و حتی میلیاردی میگیرن فوتبال ایران درست بشو نیست. حالا هرکی دوست داره گریه کنه هر کی هم که دوست داره بخنده.

  • نازنین
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 - 04:21:28
    پاسخ
    6 4

    آقای کریمی،ایکاش بعد از بازی مهدوی کیا رو همراهی میکردی.من انتظار داشتم توی اون لحظه که هیچکس به خداحافظی مهدوی کیا اهمیتی نمی داد شما به عنوان همبازی قدیمی اش توی تیم ملی ازش حمایت میکردی و باهاش دور افتخار میزدی.ولی انگار مصاحبه کردن با خبرنگاران برای شما مهمتر از وداع تلخ مهدوی کیا با فوتبال بود.

  • نازنین
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 - 04:21:42
    پاسخ
    8 1

    آقای کریمی،ایکاش بعد از بازی مهدوی کیا رو همراهی میکردی.من انتظار داشتم توی اون لحظه که هیچکس به خداحافظی مهدوی کیا اهمیتی نمی داد شما به عنوان همبازی قدیمی اش توی تیم ملی ازش حمایت میکردی و باهاش دور افتخار میزدی.ولی انگار مصاحبه کردن با خبرنگاران برای شما مهمتر از وداع تلخ مهدوی کیا با فوتبال بود.

  • مینا
    پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 - 16:48:16
    پاسخ
    16 0

    باهات موافقم.

  • یاسمن
    یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 - 22:10:08
    پاسخ
    2 0

    هیییییییی خداااااااااااااااااا

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین