ایسنا نوشت:

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع دانشجویان دانشگاه آیت‌الله بروجردی با بیان اینکه کشور ما امروز در شرایط حساسی قرار دارد و بویژه در عرصه اقتصادی مشکلات زیادی ایجاد شده است، افزود: تحریم‌های اقتصادی موجب شده است مشکلاتی پیش بیاید به طوریکه دادن 45 هزار تومان یارانه امروز برابر با 15 هزار تومان در زمان اردیبهشت سال گذشته است و ارزش ریالی آن کاهش پیدا کرده.
وی در ادامه در برابر پرسشی درباره ارسال یک نامه هشت ماده‌ای به وزارت کشور مبنی بر تخلفات انتخابات سال 88 پاسخ داد: بعد از انتخابات دو نوع اعتراض خیابانی و قانونی صورت گرفت. بر همین اساس شکایاتی از سوی هواداران من نیز اعلام شد که حق آنها دیدم به شکایات رسیدگی کنم تا در خیابانها همهمه نکنند. راهکارهای قانونی برای اعتراضات وجود داشت اما برخی از قانون استفاده نکردند.
رضایی همچنین با بیان اینکه "اختلافات قوای سه گانه بر اقشار ضعیف فشار وارد می‌کند"، ادامه داد: ما با وجود تفاوت زیادی که با دوستان دارم اما این تفاوت‌ها را به مناظره تبدیل نمی‌کنم. مناظره‌ها موجب تورم و بی ثباتی اقتصادی می شود و باید به این مناظره ها پایان داد چون ادامه این مناظره ها در آینده به اقشار ضعیف آسیب جدی وارد می کند.
وی در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه خود نسبت به آمریکا نیز اظهار کرد: آمریکا فعلا مانعی بر سر راه ایران است و باید از روی این دیوار پرش کنیم و نگذاریم این مانع باعث عدم پیشرفت ایران شود. در حال حاضر این مانع به عنوان تحریم اقتصادی را باید از بین برد. طرح اقتصادی را باید با بکارگیری یک دیپلماسی قوی و کارآمدی اقتصادی پیش ببریم به طوریکه کارآمدی اقتصادی زمینه‌ساز دیپلماسی قوی است که موجب می شود این تحریم ها از سر راه ملت ایران برداشته شود.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    36 1
    یعنی ایشان هم معتقد بودند که رییس جمهور می شدند؟؟/؟؟/!!!!!
    • بدون نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      15 14
      اینبار دیگه به یاری خدا و مردم رئیس جمهور خواهند شد.