نامزد دیگری هم از اصلاح طلبان نیز با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ایسنا نوشت: ابراهیم اصغرزاده پس از ورود خودبه ستاد انتخابات کشور برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، گفت: آمده‌ام تا اصلاح‌طلبان را نمایندگی کنم و در این راستا تابع یک پروتکل هستم.

ایلنا هم نوشت: ابراهیم اصغرزاده پس از مراحل ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: شورای نگهبان بنا بر قانون اساسی کشور به نوعی نگهبان مردم است و تمام نامزدهای انتخاباتی باید تابع نظر شورای نگهبان در رد یا تایید صلاحیت آنها باشد.
رئیس اولین دوره شورای شهر تهران ادامه داد: اگر رد یا تایید صلاحیت بشوم و یا اگر پس از تایید صلاحیت در انتخابات رای نیاورم نیز این شرایط را قبول می کنم و از سایر کاندیداتورها نیز این رفتار را می خواهم.
وی با بیان اینکه امیدوارم انتخابات خوب و آرامی داشته باشیم تاکید کرد: این انتخابات می تواند جامعه را از شرایط بحرانی و سخت خارج کند که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.
تسنیم هم نوشت: الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد که به همراه ابراهیم اصغرزاده داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات حضور یافته است در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مملکت منتظر ورود آقای هاشمی به صحنه انتخابات است و حضور یا عدم حضور وی معمایی برای همه است.
وی با بیان اینکه اگر هاشمی‌رفسنجانی به صحنه بیاید، صحنه انتخابات زیرورو می‌شود و همه معادلات به هم می‌خورد، گفت: اگر شاه‌ماهی وارد دریا شود، موج ایجاد می‌کند. حدس می‌زنم که تا حدود 30 درصد هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات ثبت‌نام کند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    11 27
    مدتی میشد نبودید آقای اصغرزاده! این ثبت نام کاندیدا ها هم روش خوبی است برای جلوی چشم آمدن عده ای.
  • محمد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 1
    شاه رو خوب اومدی اما ماهی بودنشون هنوز ثابت نشده