فارس نوشت:

جبهه مردمی حجت‌الاسلام فلاحیان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ضمن تمکین به قانون اساسی و التزام کامل به فرامین مقام عظمای ولایت، نتایج تایید صلاحیت‌ها را می‌پذیرد.
جبهه مردمی حجت‌الاسلام فلاحیان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ضمن تمکین به قانون اساسی و التزام کامل به فرامین مقام عظمای ولایت، نتایج تایید صلاحیت‌ها را می‌پذیرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«در شرایطی که کشور در موقعیت خاص اقتصادی و بین‌المللی قرار دارد، مردی دلسوخته از تبار انقلاب اسلامی و یار امام(ره) و مقام معظم رهبری پا به عرصه گذاشت، مردی که در ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی در شرایط سخت ابتدای انقلاب و دوران سازندگی نقشی بزرگ ایفا کرد، مردی که در دوران خدمتش خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله ایجاد صنایع تولیدی فرا صنعتی و ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی انجام داده است و هدفی جز اعتلای جمهوری اسلامی و جایگاه اسلام و ایران در منطقه و جهان در ذهن ندارد.

حضرت آیت‌الله فلاحیان با شعار اسلام، پیشرفت، ایران قدرتمند و با برنامه‌های مدون و سازنده از جمله:

1-کنترل نقدینگی(تورم) ثبات قیمت‌هابه روش صفرکردن کسربودجه، پرداخت بدهی‌های دولت به بانک مرکزی، کاهش سرعت گردش پول و افزایش تولید ناخالص ملی

2-اشتغال زایی عمومی و ایجاد شغل با توجه به گرایش فارغ التحصیلان دانشگاهی.

3-گسترش روابط تجاری_صنعتی با همسایگان و کشورهای جهان به‌منظور توسعه و استفاده از فناوری‌های روز دنیا، ایجاد اتحادیه اقتصادی_سیاسی، توسعه صادرات، توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی.

4-دولت الکترونیک: توسعه نرم افزارها در وزارتخانه ها و سازمانی های دولتی جهت سرعت گیری انجام کارها طبق ضوابط.

5-صنایع هایتک(فراصنعتی): بازسازی و نوسازی و استفاده از فناوری های جدید به‌منظور تولید با کیفیت تر و ارزان‌تر قابل رقابت.

6-دولت قانونمند براساس کارکارشناسی ومدیریت کارآمد.

7-سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت بهره‌گیری از اوقات فراغت درخصوص گسترش فرهنگ قرآنی و عترت، آشنایی با معارف دینی، بهره‌گیری از هنر و گسترش ورزش تا محلات و خانواده‌ها برای شادابی و سلامت ملت،استفاده ازامکانات جدید مثل فیلم و اینترنت برای رشد علمی که درقالب فرهنگسرای مذهبی، هنری، علمی و ورزش در هر محله و با هماهنگی مساجد.

8-سرمایه‌گذاری در خصوص ارتقاء صنعت توریسم و زائر به منظور فراهم کردن جذب حداقل صدمیلیون زائر در سال.

9-افزایش تسهیلات و پرداخت هزینه بلاعوض برای ازدواج جوانان به منظور کاهش سن ازدواج.

10-ایجاد امنیت اجتماعی، امنیت سرمایه‌گذاری، امنیت به معنای مبارزه بافساد اداری و تجاوز به حقوق دیگران.

11-سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت استحکام خانواده،کمک به اقشار کم درآمد، کمک به زنان بی‌سرپرست و گسترش بیمه‌های اجتماعی و توسعه تشکل‌های محلی جهت رسیدگی به امور زنان پا به عرصه سرنوشت ساز انتخابات گذاشت.

نکته مهم و حائز اهمیت در خصوص ایشان در مدیریت اجرایی برنامه‌های فوق در شرایط بحرانی و دشوار بد و انقلاب و جنگ تحمیلی و دوران سازندگی است که ایشان را نسبت به اکثریت کاندیداها متمایز می‌سازد .

بنابراین با عنایت به برنامه‌های فوق و سابقه حجت‌الاسلام فلاحیان و علی رغم تبلیغات سو و مغرضانه بیگانگان و دشمنان انقلاب که خود حاکی از حقانیت و وفاداری وی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خیل عظیمی از طرفداران از سراسر کشور از وی جهت حضور در انتخابات درخواست کردند، لاجرم ایشان پذیرفتند که دراین برهه حساس تاریخی پا به عرصه انتخابات بگذارند.

جبهه حامیان مردمی حجت‌الاسلام فلاحیان ضمن تمکین به قانون اساسی و التزام کامل به فرامین مقام عظمای ولایت، نتایج تایید صلاحیت‌ها را می‌پذیرد و انشالله با تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری انتخاباتی شکوهمند و حماسی و با حضور تمام اقشار برگزار شود.

جبهه حامیان مردمی حجت‌الاسلام فلاحیان»
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =