۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵

گروه بازخوانی متون نخستین دوره پنج شنبه خوانی نمایشنامه با موضوع کمدی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی پنجشنبه خوانی نمایشنامه، خیام وقار، دبیر نخستین دوره‌ این رقابت، از حضور نادر برهانی مرند، سید جواد روشن و مهدی مشهور در ترکیب گروه بازخوانی خبر داد و افزود: «تمام تلاش ما بر این است که نتایج بازخوانی را تا 13 خرداد اعلام کنیم تا گروه‌ها جهت تمرین و ارائه فیلم بازبینی فرصت کافی داشته باشند.»

این جلسات به صورت رقابتی برگزار می‌شود و در پایان دوره از کارگردان‌ها و نقش‌خوان‌های برگزیده تقدیر خواهد شد. ضمن این‌که آثار برتر اولین دوره‌ «پنجشنبه‌خوانی» برای تولید صحنه‌ای به دفتر تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری معرفی خواهند شد.

برنامه‌ها اولین پنجشنبه‌ تیرماه آغاز خواهد شد و هر پنجشنبه در یکی از تماشاخانه‌های حوزه هنری و برج میلاد جلسات نمایش‌نامه‌خوانی برگزار می‌شود.همچنین برای افزودن بار علمی برنامه‌های «پنجشنبه‌خوانی» بعد از هر جلسه با حضور اساتید هنرهای نمایشی، جلسات پژوهشی با موضوع کمدی برگزار می‌شود تا حاضران در جلسه ضمن نقد و بررسی هر اثر با اساتید فن نیز به گفت و شنود بپردازند.

نخستین دوره‌ی پنجشنبه خوانی نمایشنامه به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه ی هنری و با همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی باران و برج میلاد تهران در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

57246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =