۰ نفر
۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴

دکتر سمیه بروجردی می گوید او و دیگر فرزندان شهدا وارد گود انتخابات شوراها شدند چون اعتقاد دارند مدیریت کشور از آرمان هایی که پدران شان جان شان را برای شان گذاشتند فاصله گرفته است.

دکتر سمیه بروجردی فرزند شهید محمد بروجردی است دکتر بروجردی که پزشک عمومی است ، وارد عرصه رقابت انتخاباتی برای شورای شهر تهران شده و نام پدرش سبب شده او در بسیاری از لیست های مختلف باشد. او در این باره می گوید:« راستش مهمترین چیزی که باعث شد من و جمعی دیگر از فرزندان شاهد وارد این عرصه شویم این بود احساس مان این است که آنچه اعتقادات و ارزش های پدران مان بوده ، این روزها در اجرای مدیریت های کشور کم رنگ شده اند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم وارد گود شویم »
او می گوید:« از لیست های اصولگرایی تا لیست های مستقل ، افراد مختلفی هستند که همگی سابقه حضور در کنار پدران ما را داشتند. دوستانی مثل محمد علی آبادی که در کردستان از همرزمان پدرم بودند ، به من لطف داشتند و نامم را در لیست های شان قرار داده اند. »
او درباره برنامه ها و هدف هایش برای ورود به عرصه انتخابات شورای شهر هم می گوید:« من پزشک عمومی هستم و یک همسر. احساسم این است که بحث سلامت و داشتن خانواده های موفق ، نقشی مهم در توسعه شهر و کشور خواهد داشت. این اصلی ترین دلیلی است که من در برنامه هایم در پی اش هستم و سعی می کنم تا در صورت کسب آرای مردم ، بتوانم برای رسیدن به این هدف تلاش کنم.»
4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    20 1
    پزشک عمومی شاید در وزارت بهداشت بتواند موفق باشد ولی در شورای شهر چکار می تواند انجام دهد ؟