ایسنا نوشت:

علی اکبر ولایتی در جمع مردم تبریز از دولت خود به عنوان دولت متمم یاد کرد و افزود: مقابله با فساد، استفاده از افراد با تجربه و متعهد برای بکارگیری جوانان با استعداد و استفاده از افراد متخصص و معتدل از اولویت های دولت من است.

وی با بیان این‌که مشکلات موجود در کشور از نظام نیست، گفت: اشکال از ماست که دچار افراط و تفریط شده‌ایم و یکی از برنامه‌های دولت من میانه روی در کارهاست.

وی ادامه داد: دولت ما مشورت پذیر خواهد بود؛ چراکه عقل کل نبوده و در حوزه‌های مختلف از تجربه‌های افراد مختلف استفاده خواهیم کرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اساس بازسازی اقتصادی را اعاده اعتماد و اعتماد سازی بین مردم و دولت عنوان کرد و یادآور شد: محور اقتصاد کار تولیدی است.

ولایتی در خصوص اصلاح وضعیت داخلی کشور، اجرای برنامه 100 روزه را از اولویت‌های دولت خود عنوان کرد و افزود: برای بازسازی اعتماد بین دولت و مردم باید اقدام عملی کنیم، چرا که این اعتماد خدشه دار شده است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در صحنه خارجی علاوه بر این‌که اصول نظام و منویات رهبری را دنبال می کنیم، طبق تقاضای مردم که عمل با تدبیر است، اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به سابقه فعالت خود به عنوان مشاور امور بین الملل گفت: از جزییات آنچه در دنیا می گذرد مطلع هستم و بعضی از کارها را انجام داده ام که نشان می دهد می توان کار کرد، بدون اینکه روابط را به بن بست کشاند.

ولایتی یادآور شد: قطعنامه‌های شورای امنیت کاغذ پاره نیستند، بلکه تاثیر دارند و باید با تدبیر و طبق رهنمودهای رهبری عمل کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در 14 خرداد گفت: رهبری در این سخنرانی تاکید کردند که می‌خواهیم با همه دنیا رابطه داشته باشیم مگر آنهایی که از موضع برتر با ما صحبت می‌کنند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: کشور ایران به عنوان یک کشور مستقل، توان و ظرفیت این را دارد که با حقوق برابر و با احترام متقابل به کشورها با آنها رابطه داشته باشد.

ولایتی گفت: ایران به برکت رهبری و اسلام ناب محمدی و پیروی از خط عاشورایی اباعبدالله و همچنین حماسه 8 سال دفاع مقدس، به استقلالی دست پیدا کرد که به همه دستاوردهای دیگر می ارزد، لذا کشورهای دیگر برای برقرار ارتباط با ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: برای مراودات بین الملل باید زبان بین المللی دانست و رابطه برقرار کردن به معنی این نیست که با سایر کشورها از موضع برتر صحبت کنند، بلکه دیپلماسی یک هنر بوده که نیازمند تجربه است.
/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    52 75
    زنده باد ولایتی ... سلام بر شریف مرد ایران. امروز حامیانت رو دیدم از معصومیت و زلالیشون لذت بردم . به خاطر اون حامیان شریفت بهت تبریک میگم ..