ایسنا نوشت:

کاظم جلالی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با تبریک ایام ولادت امام عصر(عج)، گفت: در جبهه اصولگرایی باید به آسیب شناسی خود بپردازیم و با تفاسیر غلط مسئولیت‌گریزی نکرده و بیهوده در هر صحنه‌ای خود را پیروز وانمود نکنیم که مردم ما را فرصت طلب سیاسی قلمداد کنند.

جلالی ادامه داد: امروز ملت ایران در عرصه‌ جهانی خوب درخشید تا آنجا که همه‌ی یاوه‌گویان مجبور به عقب نشینی از مواضع خود در مقابل نظام شدند و انتخابات را در ایران تحسین کردند و دیدیم که وزیر امور خارجه‌ کانادا که با آن طمطراق یاوه می‌گفت ناچار به عذرخواهی از ملت ایران شد.

وی همچنین اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی که متشکل از نخبگان و منتخبان مردم است با پرهیز از شتاب‌زدگی، دست همکاری خود را به سوی رئیس جمهور منتخب و دولت آینده دراز کرده و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت هم به دنبال تعامل با دولت جهت کاهش مشکلات مردم و صیانت از منابع و امنیت ملی است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس با اشاره به چالش‌های پیش روی دولت جدید گفت: نباید از چالش‌های پیش رو غافل ماند؛ نباید عده‌ای مجددا این پیروزی ملت ایران را با تفاسیر التقاطی و دل بخواهی از مسیر صیانت از انقلاب اسلامی ، نظام و رهبری خارج نمایند و زمینه‌ی اقدامات افراطی چپ روانه را فراهم نماید، یعنی همان مسیری که در گذشته طی شد و منجر به ظهور رویکرد راست افراطی در جامعه ما شد.

وی خاطرنشان کرد: ما در جبهه اصولگرایی نیز باید به آسیب شناسی خود بپردازیم و با تفاسیر غلط مسئولیت‌گریزی نکنیم و بیهوده در هر صحنه‌ای خود را پیروز وانمود نکنیم که مردم ما را فرصت طلب سیاسی قلمداد کنند؛ باید مسئولیت‌ قصور‌ها و تقصیر‌های خود را شجاعانه بپذیریم و رویکرد عوامانه را بر پدیده‌های سیاسی وارد نکنیم که در این باب سخن بسیار است.

جلالی با بیان این که امروز مردم از فرط مشکلات اقتصادی خصوصا گرانی و بیکاری در فشار هستند تصریح کرد: رویکرد دولت جدید باید بر اساس همان کلید تدبیر وعده داده شده برای حل و فصل مشکلات اصلی مردم باشد و بدانیم که مطالبات مردم جدی است و مردم از وعده و وعید‌ها‌ و افزون شدن مشکلات خود به ستوه آمدند و همه باید این دوران را به فصل جدید از کار و کوشش و تلاش برای کاهش مشکلات مردم تبدیل نماییم.

/29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    104 0
    یک کلمه حرف حساب
  • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    78 3
    چه ايرادي داره !!!! بذاريد توي توهم بمونن و اينقدر ضربه به مملكت نزنن !!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    17 3
    اگر عاقل باشیم شکست زمینه پیروزیهای بعدی میشود و در غیر اینصورت تا عمر هست در خوابیم
  • مهدی92 A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    30 0
    واقعا ممنون از اقای جلالی که برعکس یه سری از دوستان هنوز تو فضای مجازی پیش فرض خودشون گیر کردن وشکست را قبول نمیکنند
  • شهاب IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    28 0
    واقعا منطقی صحبت کرده. دمش گرم
  • علی اصغر A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    32 0
    خدا وکیلی یه کم ازاین انصاف و وجدانت رابه بقیه همقطاران جوگیرت هم بده .
  • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    3 0
    درود بر شهامتت