سیدمهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت پرسپولیس شرایط این تیم را در آستانه بازی‌های لیگ برتر مناسب توصیف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم او در اولین هفته باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی برود و در این میان تقابل سیدصالحی با تیم سابقش جالب توجه خواهد بود. او در مورد شرایط پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

وضعیت فعلی پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

ما شرایط خوبی داریم و در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. دایی در مورد تمرینات بدنسازی و تاکتیکی تفکرات خوبی داشت و حالا آماده می‌شویم تا لیگ شروع شود. فقط باید به هماهنگی برسیم که این موضوع نیازمند زمان است.

 

می‌گویند پرسپولیس تمرینات سخت بدنسازی را پشت سر گذاشته و خیلی به بازیکنان فشار آمده است؟

بدنسازی ما خیلی خوب بود و در اردوی سرعین و رامسر روی کارهای بدنی به خوبی کار کردیم. امیدوارم این تمرینات در بازی‌ها تاثیر خودش را نشان دهد.

 

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس امسال ستاره نگرفته و شاید دچار مشکل شود، نظر تو چیست؟

پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و دایی امسال تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را استفاده خواهد کرد. من حرف خودم را نمی‌زنم ولی آنهایی که به پرسپولیس آمده‌اند بازیکنان خوبی هستند. امیدوارم خدا همه ما روسفید کند.

 

بازی با تراکتور برای تو یک بازی خاص است؟

من سال خوبی در تراکتورسازی داشتم و از هواداران این تیم تشکر می‌کنم ولی الان بازیکن پرسپولیس هستم و نهایت تلاشم را برای این تیم انجام خواهم داد. اگر در ترکیب اصلی باشم تلاش می‌کنم تا بهترین بازی را انجام دهم.

 

فکر می‌کنی به تراکتور گل بزنی؟

هیچ چیز معلوم نیست و همه چیز دست خدا است. من امیدوارم گلزنی‌هایم را از بازی با تراکتور شروع کنم و باید طوری بازی کنم که دایی راضی باشد. او همیشه برای من الگو بوده و امیدوارم بهترین بازی‌ها را انجام دهم. من هر کجا که رفتم با قلب بازی کردم.

 

کار کردن با دایی چطور است، کمی در مورد خصوصیات فنی و اخلاقی او صحبت می‌کنی؟

یکی از خصوصیات‌های مهم دایی این است که در بین بازیکنان انگیزه زیاد ایجاد می‌کند و شما دیدید که در تیم ملی هم جوان‌های زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد. نکته مهم دیگر این است که او به بازیکنان اعتماد به نفس خاصی می‌دهد. دایی خودش یک برند است و همیشه شخصیت محکمی دارد که فقط تشنه برد است. او جو خوبی را در تیم ایجاد کرده و همه با هم رفیق هستند. در ضمن دایی فقط به آنهایی بازی می‌دهد که آماده باشند و در پرسپولیس هیچ کس از فیکس بودن خود مطمئن نیست.

 

علی دایی سرانجام انصاری‌فرد را نخواست. در این مورد چه صحبتی داری؟

من بازیکن هستم و این مسائل به من مربوط نمی‌شود. با این حال باید بگویم که انصاری‌فرد بازیکن خوبی است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

 

خیلی‌ها معتقدند استقلال و سپاهان از پرسپولیس قوی‌تر هستند. نظر تو چیست؟

به نظر من اسم‌ها در زمین فوتبال بازی نمی‌کنند و از همه مهمتر این است که به معنای واقعی یک تیم باشیم. اگر با هم اتحاد داشته باشیم می‌توانیم همه تیم‌ها را ببریم. شما در این سال‌ها دیدید که خیلی از تیم‌ها بازیکنان خوبی داشتند ولی نتیجه نگرفتند.

  

راستی امسال علی دایی قصد دارد از چه سیستمی استفاده کند؟

ما با چند سیستم بازی کردیم و حالا دایی در طول بازی‌ها در این مورد قطعا تصمیم خودش را می‌گیرد.

 

ظاهرا عباس‌زاده و یونس شاکری دو مهاجم جدید پرسپولیس خیلی آماده هستند؟

آنها بازیکنان آینده‌داری هستند که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. این دو بازیکن خیلی با انگیزه تمرین می‌کنند و می‌توانند خیلی زود پیشرفت کرده و جزو مهاجمان خوب ایران شوند.

  

آخرین‌باری که به تیم ملی دعوت شدی، به دلیل مشکلات شخصی انصراف دادی. فکر می‌کنی کروش دوباره تو را دعوت کند؟

زمانی که انصراف دادم واقعا مشکل داشتم و حتی نتوانستم در تبریز بمانم. روزی من این بود که آن زمان همراه با تیم ملی نباشم و حتی آن زمان از سرمربی تیم ملی تشکر کردم. اگر لیاقت داشته باشم قطعا به تیم ملی دعوت می‌شوم و به جام جهانی می‌روم. لباس تیم ملی مقدس است و حتی تدارکات تیم ملی شدن هم باعث افتخار است.

 

در مورد بیانیه تراکتور صحبت کن.آنها معتقدند لوپز نگذاشت تو آقای گل شوی؟

لوپز همه پنالتی ها را خودش زد و تونی اولیویرا هم دوست نداشت من پنالتی بزنم.اگر من پنالتی ها را می زدم آقای گل می شدم.

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =