تسنیم نوشت:

اسماعیل جلیلی عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دیدار شب گذشته نمایندگان مجلس با رئیس جمهور منتخب کشورمان اظهار داشت: این جلسه پاسخی به تمام تقاضای دیدارهایی بود که به صورت فراکسیونی و کمیسیونی از حجت‌الاسلام روحانی شده بود، بنابراین دیگر دیداری در قالب دیدار فراکسیون‌ها با رئیس جمهور منتخب انجام نخواهد شد.
وی با بیان اینکه دیدار فراکسیون رهروان ولایت با حجت‌الاسلام روحانی انجام نخواهد شد، گفت: تنها حوزه‌های تخصصی و کارگروه‌های تعامل دولت و مجلس با رئیس جمهور منتخب دیدار می‌کنند.
این نماینده مجلس ادامه داد: امروز 7 کارگروه تعامل دولت و مجلس رسما تشکیل شده و کار خود را آغاز می‌کنند. سپس خروجی این کارگروه‌ها با کارگروه‌های متناظر خود در دولت جلسات مشترک برگزار می‌کنند و در نهایت جمع‌بندی خود را به رئیس جمهور منتخب ارائه می‌دهند.
جلیلی با بیان اینکه نزدیک به 200 نفر از نمایندگان مجلس به عضویت کارگروه‌های هفت‌گانه درآمده‌اند، تصریح کرد: این کارگروه‌ها شاخص‌ها و معیارهای وزرا را بررسی و نحوه تعامل دولت و مجلس را مشخص می‌کنند، همچنین این کارگروه‌ها می‌توانند به نیازهای دولت پاسخ داده و در اجرای بهتر قانون به دولت کمک کنند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =